برگزاری میزهای خدمت تخصصی با مشارکت مهندسین بسیجی ایلام

مدیران عامل و جمعی از مهندسین بسیجی عضو کانون های شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز و آبفا استان ایلام در حاشیه نماز جمعه این هفته با حضور در میز خدمت با شعار خدمت بی منت، تلاش صادقانه به سوالات شهروندان پاسخ دادند.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۹۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مدیران عامل و جمعی از مهندسین بسیجی عضو کانون های شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز و آبفا استان ایلام در حاشیه نماز جمعه این هفته با حضور در میز خدمت با شعار خدمت بی منت، تلاش صادقانه به سوالات شهروندان پاسخ دادند.

در این میزهای  خدمت بیش از ۱۰۰ شهروند ایلامی با مراجعه به مدیر و کارشناسان این  شرکت ها سوالات و مطالبات خود را مطرح کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در حاشیه میز خدمات این هفته به گفت: خدمت بی منت و صادقانه از آموزه های دینی ما گرفته شده و تجلی آن برپایی میز خدمت در مکان هایی است که نماز جمعه برپا می‌شود.

مهندس محمدی برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و گفت: این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار