سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اراک:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت در اولویت است

امانی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کارهای دانشگاه قرار خواهند داشت و سعی ما بر این است که تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام در دست اجرا در استان به اتمام نرسد پروژه جدید آغاز نکنیم.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۰۲
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اراک در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت گفت: سیاست دانشگاه، همانند دولت سیزدهم، نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می باشد و اتمام این پروژه ها جزء اولویت های اصلی دانشگاه می باشد و ما بنا داریم از اولویت‌ها آغاز کنیم.

وی افزود: مهمترین و اصلی ترین پروژه ای که به جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) می باشد که با یاری خداوند متعال و اتحاد همدلی و که در حال حاضر حادث شده است این پروژه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید

وی گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی اراک نیز یکی از نیاز های اساسی مردم استان مرکزی می باشد و با توجه به تکمیل بودن بنای بیمارستان همه تلاش خود را می کنیم تا در سریعترین زمان ممکن این بیمارستان تجهیز و راه اندازی گردد تا در اختیار مردم استان قرار گیرد.

امانی در ادامه تصریح کرد: سعی ما بر این است تا ساخت پروژه بیمارستان ۹۶ تخته زنان و زایمان اراک سرعت بیشتری به خود بگیرد، چرا که اعتقاد داریم که در راستای حمایت از خانواده و سیاست جوانی جمعیت، نیاز جامعه به رفع مشکلات زیر ساختی نیز می باشد که تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه خواهیم کرد

وی گفت: با توجه به سیاست اصلی دانشگاه در امور دانشجویی، مبنی بر اینکه رفاه دانشجویان جزء برنامه های اصلی دانشگاه قرار دارد، تکمیل خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک را جزء برنامه های مهم دانشگاه قرار داده ایم و امیدواریم با تکمیل این پروژه و احداث خوابگاه های متاهلی برای دانشجویان شرایط رفاهی مناسبی فراهم نماییم تا دانشجویان فرهیخته دانشگاه دغدغه ای جز تحصیل و کسب عمل و مهارت نداشته باشند.

وی گفت: باید برای بهبود هر چه بیشتر شرایط رفاهی و فرهنگی و رفع مشکلات این حوزه کنار هم باشیم و کمک کنیم تا کمبود زیرساخت های رفاهی به فرهنگ و سلامت روان و جسم قشر  دانشجویان لطمه وارد نکند.

امانی افزود: رفع نیاز بیماران دیالیزی همواره یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد و  با توجه به اینکه بیماران دیالیزی همیشه جزء مظلوم‌ترین بیماران بوده و از لحاظ روحی و جسمی بسیار آسیب‌پذیر هستند، نیاز به یک مرکز جامع و کامل در شهر اراک به‌شدت احساس می‌شود.

 وی در پایان گفت: بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اراک به همت خیر حبیب‌الله حاج محمد حسینی در مساحتی حدود ۳۹۰۰ مترمربع در سه طبقه در حال ساخت می باشد که با تکمیل این پروژه دولتی خدمات ارزنده ای به بیماران دیالیزی شهر اراک ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار