فرزند شهید مدافع حرم تاش موسی:

پدرم بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشت

فرزند شهید تاش موسی با اشاره به اینکه شهید تاش موسی تنها شهید مدافع حرم رامسر است، افزود: پدرم تاکید داشت که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۷۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در مازندران، زهرا تاش‌موسی فرزند شهید مدافع حرم مصطفی تاش‌موسی، در مراسم شب وداع عاشورایی با پیکر مطهر این شهید والامقام و شهیدان «رحیم کابلی» و «محمد امین کریمیان»، در بوستان ولایت ساری که با حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی سپاه قدس برگزار شد، خبر بازگشت غرورآفرین پدرش  را عنایت خدا و پاداش صبر زینبی خانواده‌اش دانست و گفت: پدرم  مردم‌دار بود و خدمت به مردم را به همگان به ویژه به مسئولین توصیه می‌کرد.

فرزند شهید تاش موسی با اشاره به اینکه شهید تاش موسی تنها شهید مدافع حرم رامسر است، افزود: پدرم تاکید داشت که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

در ادامه شایان تاش‌موسی فرزند دیگر  شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی هم نیز در این مراسم،گفت: خداوند متعال را شاکرم که با خبر بازگشت پیکر پدر، دل مادر و خواهرم شاد شد.

فرزند شهید مدافع حرم تاش موسی به برگزاری مراسم با شکوه وداع با پنج شهید مدافع حرم  «رحیم کابلی»، «محمد امین کریمیان»، «مصطفی تاش موسی»، «عباس آسمیه» و «عبدالله اسکندری» توسط مردم مومن و شهیدپرور شهر مقدس مشهد اشاره و اضافه کرد:  این جمعیت پدرم شهید مصطفی تاش موسی را نمی‌شناختند و این حضور، دلگرمی بزرگی برای خانواده من است.

شایان  تاش‌موسی در ادامه به بیان رشادت‌های پدر خود در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم هم پرداخت و خاطرنشان کرد خبر بازگشت پدرم  پس از گذشت هفت سال در ماه محرم حسینی، پاداش صبر خانواده‌ام در این سال‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها