امام جمعه ایلام:

تکمیل ساختمان زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند حرکت انقلابی مردم استان است

حجت الاسلام کریمی تبار تکمیل ساختمان زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند حرکت انقلابی مردم استان است، گفت: فرصتی که خادمیاران حرم رضوی برای خدمت به محرومین جامعه دارند، یک فرصت طلایی است.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۷۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۲ مرداد) در گردهمایی خادمیاران حرم مطهر رضوی در استان با تقدیر از حجت الاسلام مروی، تولیت آستان مقدس حرم رضوی، اظهار کرد:  ساخت یک زائرسرا برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی، عتبات عالیات و همچنین زوار عراقی حرم مطهر رضوی در مهران بسیار لازم و ضروی است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه ساخت زائرسرا در مهران یک دغدغه جدی است، افزود: ساخت زائر سرا در مهران می تواند زمینه ساز ارائه خدمات مناسب به زوار عتبات عالیات در طول سال باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تکمیل ساختمان زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه و نگاه  حکیمانه مقام معظم رهبری در بحث واگذاری زمین برای ساخت زائرسرا در مشهد مقدس، مساعدت شد که کار احداث یک زائرسرا در زیربنای ۵ هزار متر مربع آغاز شده و لازم است که نسبت به تکمیل آن اقدام شود.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه تکمیل این زائرسرا نیاز به مساعدت و همراهی مردم استان دارد، گفت: وجود یک زائرسرا برای مردم ایلام در مشهد مقدس، یک نیاز است و لازم است که مردم خوبمان در استان، یک حرکت انقلابی داشته باشند و در اولین فرصت این زائرسرا تکمیل گردد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه فرصتی که خادمیاران حرم رضوی برای خدمت به محرومین جامعه دارند، یک فرصت طلایی است، افزود: به نیابت امام رضا(ع) در خدمت محرومان جامعه بودن  یک فرصتی است که خداوند متعال برای برخی افراد مهیان می سازد، افرادی که وجودشان مایه برکت و عمرشان، رفتار و عملشان و قلمشان در جامعه تاثیرگدار است و افرادی که توان مالی دارند، قدر نعمتی که خداوند متعال به آنان عطا کرده است را بدانند.

 

وی بیان کرد: در قرآن کریم آمده است که نیاز مردم به کسانی که توانایی دارند به خاطر نعمتی است که خدا به آنان عطا کرده است، لازم است که افرادی که این عنایت به آنان شده است، از این نعمت خسته نشوند، کسی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند، این نعمت از او صلب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار