تقدیر فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از فاتح قله‌های ارزش و غیرت

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به همراه جمعی از معاونان با حضور در منزل مرحوم عبدالسلام فیض‌اللهی ضمن عرض تسلیت با خانواده ایشان ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۹۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

تقدیر فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از فاتح قله‌های ارزش و غیرتبه گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار جمال شاکرمی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی مرحوم فیض‌اللهی ایشان را یکی از یادگاران ارزشمند دفاع‌مقدس دانست که در سالهای پس از جنگ هم ضمن فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی همواره در راستای اعتلای ارزش‌های دینی و انقلابی فعال و  فاتح قله‌های ارزش و غیرت بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی این جانباز دفاع‌مقدس، به اهتزار در آوردن پرچم ائمه‌اطهار(ع) در کشورهای دیگر را یکی از اقدامات ارزشمند ایشان دانست که می‌توان ایشان را از سفیران شایسته فرهنگ و ارزش‌ها دانست.

فرمانده سپاه استان ایلام با تمجید از مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان چوار که در سال‌های دفاع‌مقدس حماسه‌های ماندگاری خلق نمودند و در سالهای پس از جنگ هم ورزشکاران  شایسته‌ای داشته که همواره پرچم ایران اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزار در آورده‌اند.

سردار شاکرمی از تشکیل ستادی متشکل از سازمان‌ها و ادارات مرتبط در شهرستان ایلام خبر داد که در خصوص استقبال شایسته از پیکر مطهر ورزشکار ارزنده و ارزشی مرحوم فیض‌اللهی برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار