از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

پرداخت دو میلیارد تومان کمک‌ هزینه درمان به مددجویان البرزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیارد تومان کمک هزینه درمان به یک هزار و 500 مددجوی بیمار تحت پوشش پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۸۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، ارائه خدمات درمانی به مددجویان را یکی از خدمات اصلی این نهاد عنوان کرد و گفت: با کمک خیرین و هم افزایی مراکز نیکوکاری، از ابتدای سال جاری تاکنون، هزینه‌های بیمه مکمل و فرانشیز یک هزار و 500 مددجوی بیمار تحت حمایت به مبلغ دو میلیارد تومان پرداخت‌ شده است.

پرداخت دو میلیارد تومان کمک‌ هزینه درمان به مددجویان البرزی

وی با بیان اینکه از این تعداد 300 بیمار مبتلا به بیماری های خاص و صعب العلاج و یک هزار و 200 نفر سایر بیماران هستند، به هزینه‌های بالای درمان و توان محدود مددجویان برای انجام امور درمانی خود اشاره کرد و افزود: پرداخت 100 درصد تعرفه دولتی پزشکان متخصص و فوق تخصص یکی از خدمات این نهاد به مددجویان است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، پوشش بیمه‌ای هزینه خدمات توان‌بخشی همچون پروتز دندان مصنوعی، عینک و سمعک، رایگان کردن فرانشیز درمان بیماران خاص، خدمات سنگ‌شکن، پرتودرمانی و شیمی‌درمانی، جبران هزینه خرید کلیه با هماهنگی انجمن مربوطه و پوشش بیمه‌ای تجهیزات و لوازم مصرفی باکیفیت را از دیگر خدمات عنوان کرد.

فلاح قنبری مطرح کرد: بیمه پایه مددجویان تحت حمایت «بیمه سلامت اقشار آسیب‌پذیر» است و ازآنجایی‌که بیمه‌های پایه، همه هزینه‌های درمانی را پوشش نمی‌دهند، برای کمک به نیازمندان موردحمایت در این زمینه یک بیمه مکمل درمانی در نظر گرفته ‌شده که با مراجعه این افراد به ادارات این نهاد و ارائه اسناد و مدارک مربوطه به کارشناسان درمان کمیته امداد بخشی از هزینه‌های درمانی آن‌ها پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین کمیته امداد و هلال‌احمر 100 درصد فرانشیز داروهای مورد تعهد در بسته بیمه پایه (ترجیحاً داروهای ضروری و هلال‌احمری) برای بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار