پایش و عارضه یابی معادن شهرستان فیروز آباد در قالب طرح معدن یار

با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس و سازمان صمت فارس و با حضور رییس اداره امور معادن فارس در شهرستان فیروز آباد از معادن کربنات سدیم کاوه، سرب و روی سورمه ومعادن سنگ آهک و نمک در قالب طرح معدن یار مورد بررسی عارضه یابی و نظارت قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۱۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس و سازمان صمت فارس و با حضور رییس اداره امور معادن فارس، مدیر معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس در شهرستان فیروز آباد  از معادن کربنات سدیم کاوه، سرب و روی سورمه ومعادن سنگ آهک و نمک در قالب طرح معدن یار مورد بررسی عارضه یابی و نظارت قرار گرفت.

کارخانه و معادن سنگ آهک و نمک واحد صنعتی و معدنی کربنات سدیم کاوه و معدن سرب و روی کوه سورمه واحد کربنات سدیم کاوه دارایی‌های ۱۵۰۰ نیروی کار شاغل و دارای امکانات رفاهی جهت نیروی کار فوق الذکر از جمله خوابگاه و رستوران میباشد.

دکتر احمدی مدیر معدن سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس افزود: مشکلات مطرح شده در این پایش زیر ساخت جاده دسترس بدلیل باریک بودن جاده مجاور باتوجه به ورودی کارخانه به دلیل جابجایی روزانه ۲۰۰ تریلی و ۲۰۰ کامیون بوده که از لحاظ ایمنی نیاز به توسعه دارد.

مشکل سوخت و تامین برق مورد نیاز از دیگر مواردی بود که در این بازدید یک روزه مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار