خبرهای داغ:
فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص):

پدافند هوایی با هر تهدیدی به طور قاطع برخورد می‌کند

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در اردوگاه جنگلی دانشجویان این دانشگاه با تاکید بر این که نظامیان باید بینش سیاسی و نظامی قوی داشته باشند، گفت: از عملیات روانی دشمن به سادگی نمی‌گذریم.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۷۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی، فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع دانشجویان این دانشگاه در اردوگاه جنگلی پونل با اشاره به تهدیدات دشمنان، گفت: پدافند هوایی ارتش برای پاسخگویی به تهدیدات منطقه‌ای و به ویژه اقدامات تحریک‌آمیز دشمنان برنامه‌ریزی کرده است و با هر تهدیدی به طور قاطع برخورد می‌کند.

وی افزود: برخی تهدیدات دشمنان که رویکرد عملیات روانی دارند و خودشان هم می‌دانند که این عملیات روانی آنان یک شکل طنزآمیز دارد و اگر بخواهد به آن بعد عملی داده شود، برای آنان سنگین تمام می‌شود.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه یک نظامی باید بینش سیاسی و نظامی قوی هم داشته باشد، اظهار داشت: حتی از کنار عملیات روانی دشمن نیز به سادگی نمی‌گذریم. در پدافند هوایی ما این موضوعات را جدی می‌گیریم و فرآیندهای چهارگانه ماموریتی کشف و شناسایی و درگیری و انهدام را برای هر دشمنی و برای هر توانمندی و هر سطحی از تهدید پیاده می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار