امضای تفاهم نامه همکاری بسیج مهندسین صنعت و معدن تهران بزرگ و مجموعه دانش بنیان افرا

در راستای عمل به شعار سال، تولید دانش بنیان و رفع موانع تولید، و درجهت تحقق بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی، این سازمان اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با مجموعه دانش بنیان افرا(ایوان فناوری و نوآوری‌ افرا) با محوریت استفاده از فناوری روز دنیا در بخش های تحقیق و توسعه صنعت نمود.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۱۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در راستای عمل به شعار سال، تولید دانش بنیان و رفع موانع تولید، و درجهت تحقق بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی، این سازمان اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با مجموعه دانش بنیان افرا(ایوان فناوری و نوآوری‌ افرا) با محوریت استفاده از فناوری روز دنیا در بخش های تحقیق و توسعه صنعت نمود.

همچنین در این تفاهم نامه مقرر گردیده است در راستای کمک به صنایع نیمه فعال و راکد، پس از پایش اولیه و انجام عارضه یابی، این دومجموعه به صورت مشترک اقدام به احیا خطوط تولیدی و صنعتی به صورت دانش بنیان نمایند؛ که درمرحله اول، این چرخه اقدامات برای ۱۱۰واحد راکد مستقر درشهرتهران همزمان با دهه ولایت آغاز شده است.

از دیگر بخش های مهم این تفاهم نامه می‌توان به همکاری در جهت برگزاری رویداد های مرتبط با صنعت و فناوری و نوآوری‌ اشاره نمود.

در پایان لازم به ذکر است یکی از بندهای مهم دیگر این تفاهم نامه با توجه به ماموریت محول شده به بسیجیان مبنی بر روشنگری و  جهاد تبیین در جامعه، انجام جهاد تبیین تخصصی و با موضوع تبیین فناوری های بومی و ملی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار