فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام باقر(ع) با اشاره به سیل جاده چالوس خبر داد:

با اقدام به موقع گروه های جهادی تلفات جانی نداشتیم

سرهنگ اسماعیل امین دهقان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام باقر(ع) با اشاره به سیل جاده چالوس گفت: با اقدام به موقع گروه های جهادی تلفات جانی نداشتیم.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۸۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

اسماعیل امین دهقان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام باقر(ع) با اشاره به سیل جاده چالوس، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: با اقدام به موقع گروه های جهادی ناحیه امام محمد باقر(ع) و دور کردن مردم و گردشگران از حریم رودخانه ها الحمدالله تلفات جانی نداشتیم.
وی ادامه داد: ما از ساعت ۲۱ شب گذشته شاهد سیل و طغیان رودخانه بودیم و راه های مواصلاتی چهارده، پانزده روستا به مشکل خورده است که با کمک بخشداری، هلال احمر و راهداری در حال بازگشایی راه ها هستیم.

امین دهقان افزود: از بیلقان تا تونل ۵ در سه نقطه مسدود شده بود که دو نقطه باز شده است و ان شاء الله یک نقطه باقی مانده هم در حال بازگشایی است.
به گفته وی، به خاطر نوع طغیان، مسیرهای مسدودی که باز می شوند یکی دو ساعت بعد مجددا مسدود می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام محمد باقر(ع) بیان کرد: دهستان آدران، نساء و آسارا در حال کمک و امداد رسانی به مردم و راه گشایی مسیرهای روستایی هستند.

وی در پایان گفت: از نیروهای جهادی ای که قبل از وقوع سیل آماده باش بودند و از بعد از وقوع سیل تا این لحظه با تمام قوا و روحیه جهادی پای کار هستند و چشم روی هم نگذاشته اند تشکر می کنم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار