مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک خبر داد:

برگزاری مراسم سوگواری محرم در حسینیه عاشقان ثارالله اراک/هیئت رزمندگان نماد و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت است

مسعود آبایی گفت:11 شب عزاداری و سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) توسط هیئت رزمندگان اسلام در حسینیه عاشقان ثارالله اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۲۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛مسعود آبایی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک از برگزاری مراسم سوگواری محرم در حسینیه عاشقان ثارالله اراک خبرداد و گفت:هیئت رزمندگان اسلام امسال نیز مطابق با سنوات گذشته با برنامه ریزی های انجام شده و حضور اقشار مختلف مردم به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت مراسما محرم را با شکوه برگزار خواهد کرد.

وی افزود:هیئت رزمندگان نماد و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که یادآور خاطرات و رشادت های مردانی بوده که در این هئیت رشد و نمو کردند تا بتوانند با دریافت فرهنگ عظیم حسینی عاشورایی دیگر را در هشت سال دفاع مقدس خلق نمایند.

آبایی با بیان اینکه امروز هیئت رزمندگان  اسلام اراک در خط مقدم فرهنگی قرار دارد بیان داشت: رویکرد کنونی هیئت امروز بیش از گذشته تمرکز بر مسائل فرهنگی و باور های اعتقادی جامعه بوده چرا دشمن از هیچ تلاش فرو گذار نیستند لذا به برکت نگاه ویژه ائمه اطهار این چراغ همواره اثر گذار و اثر بخش خواهد بود.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک گفت:11 شب عزاداری و سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع)  توسط هیئت رزمندگان اسلام در حسینیه عاشقان ثارالله اراک برگزار می شود.

وی بیان کرد:در این مراسم که از جمعه  7 مرداد  آغاز می‌شود، سخنرانان حجت الاسلام دکتر نوری و حقدادی و مرثیه سید رسول نریمانی از استان اصفهان و سایر مادحین اهل بیت حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار