خبرهای داغ:
سرهنگ خالقیان:

به برکت اتحاد و همبستگی ما به یک تحول مهم و انقلابی دست يافته ایم

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در جمع زائرین راهیان نور استان سمنان در یادمان شهدای پاوه گفت:تاریخ پر افتخار دفاع مقدس به ما نشان می دهد که به برکت اتحاد و همبستگی ما به یک تحول مهم و انقلابی دست يافته ایم.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۲۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به وقايع کردستان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دشمنان با تصور ایجاد اختلاف بین اقوام و قومیت های ایران در صدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که با بصیرت و هوشمندی ملت ایران و ایجاد اتحاد و یکپارچگی نظام سلطه را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتیم.
وی افزود:در ابتدای دفاع دمقدس به دلیل شرایط خاص آن مقطع حساس تاریخی و کمبود امکانات، رویکرد ما تدافعی بود اما امروز به برکت خون شهدا و دستاوردهای مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رویکرد تهاجمی در عرصه های مختلف جنگ با استکبار جهانی رسیده ایم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با تاکید به اهمیت وحدت و همدلی بین رزمندگان اسلام اظهار داشت:رزمندگان اسلام با وحدت و همبستگی و با شعار ارتشی و سپاهی یک لشگر خدایی ،اوج ایثارگری و شجاعت را در جبهه‌های جنگ به نمایش گذاشتند.
خالقیان در ادامه به نقش رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:دست الهی و امدادهای غیبی خدواند متعال موجب شد تا بتوانیم در برهه‌ها و تنگناهای سخت و حساس با موفقیت عبور کنیم که نقش رزمندگان تیپ ۱۲قائم(عج)استان سمنان در عملیات مرصاد گواه این موضوع و این باور مهم است.
خاطر نشان می شود کاروان راهیان نور غرب کشور متشکل از رزمندگان ، خانواده معظم شهدا و دانشجویان دختر دانشگاه های استان سمنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار