جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) خبر داد:

اعزام بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) فردیس به مناطق عملیاتی غرب کشور

سلیمان اسدی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان فردیس کرج از اعزام بسیجیان این ناحیه به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۸۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

سلیمان اسدی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان فردیس کرج با بیان اینکه مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور نقش مهمی در آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت و ایثار دارند در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: دوران دفاع مقدس دانشگاه پرورش انسان‌های والا  با اهداف الهی است لذا همه مردم به ویژه جوانان می‌توانند با حضور در این مناطق با ویژگی‌های شهدا و امام شهدا آشنا شوند.

اسدی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده  ۱۲۰ نفر از شهرستان فردیس در قالب سه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه شدند.

وی افزود: زائرین مناطق عملیاتی از پادگان ابوذر، بازی دراز، سرپل ذهاب، یادمان شهدای مرصاد و یادمان شهدای پاوه بازدید کرده و با شهدای آن منطقه به ویژه شهید محمود کاوه آشنا می‌شوند.

در پایان اسدی ازحضور چهار روزه کاروان راهیان در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و بیان کرد: این کاروان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و از نزدیک با ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا و جانبازان این مرز و بوم آشنا می‌شوند

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار