خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین خبرداد:

محرم امسال با رویکرد جدید برگزار می شود

محمد حسین طاهری معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین از تغییر رویکرد هئیت ها در برگزاری مراسم عزاداری خبر داد.  
کد خبر: ۹۴۴۶۸۹۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

محمد حسین طاهری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص برگزاری ایام عزاداری دهه محرم گفت: مجوز هئت یا گواهی تبلیغ داده می شود اما باید به سمت تبیین جهاد تبیین حرکت کنیم.

 کلی مداح، مبلغ و هئیت داریم.

 

 مردم را در گفتمان عاشورا سهیم و انتقال مفاهیم را با اثر گذاری ماندگار به پیش ببریم. باید رصد و پایش شود چه آسیب و گفتمانی دارند. برای این کار نیاز به یک ستاد محرم داریم که دولت محور‌ نیست.

محور گفتمان را گروهها به مبلغین بگویند نه سازمان تبلیعات!

 

وی افزود: اگر قرار است کاری با مردم ومبلغین صورت گیرد در جریان مداحان و بسیج مداحان و شاعران مذهبی داریم خود این افراد به عنوان حلقه میانی کار می کنند و با یک انسجام ویژه کار را به پیش می بریم.

 

طاهری افزود: نماهنگ سرود برای دهه نودی ها در نظر گرفته شده وهییت ها شعارمند خواهند بود و برای هماهنگی و انسجام بیشتر پوستر و طراحی ها را در اختیار شهرداری قرار دادیم.

 

معاون سازمان تبلیغات افزود: برنامه ها را با حضور مداحان و مدیران بیان خواهیم کرد. مداحان در عرصه تبیین کمتر از ۵دقیقه وقت می گذارند.همایش محرم با کمک مداحان و مدیران و انسجام در هئیت ها برگزار می شود.

 

طاهری تصریح کرد: برنامه های متنوعی را هماهنگی و کمک سازمان زیبا سازی هماهنگ کردیم و هیئت سیار در پارکها که اجتماعات مردمی هستند و چهارپایه خوانی را در بازار و پارکها اجرا خواهیم کرد. هر حسینیه یک هییت کودک،در حوزه بانوان دوره مقتل خوانی انجام می شود.

 

معاون سازمان تبلیغات استان قزوین گفت: باید از ظرفیت های حاکمیت و تسهیلات ادارات باید استفاده کرد وکار هییت ها باید در رسانه ها دیده شود.

 

وی تصریح کرد: نیازهای فکری و مذهبی برای رفع مشکلات، گفتمان سازی در حوزه های مختلف لحاظ شود در حقیقت هئیت محل دریافت انرژی برای ادامه خدمت به جامعه است.

 

۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار