رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

مداحان و ذاکران اهل بیت در ماه محرم به جهاد تبیین به صورت ویژه بپردازند

همایش سراسری روز قشر سازمان بسیج مداحان کشور و آیین تجلیل از شهید علی امرایی شهید شاخص سال؛ به همت بسیج مداحان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در سالن شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۷۹۱
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

  همایش روز قشر سازمان بسیج مداحان کشور و آئین تجلیل از شهید شاخص سال ۱۴۰۱ شهید علی امرایی و تجلیل از پیشکسوتان ذاکر اهل بیت(ع) با حضور جمعی از مداحان، ذاکران و عاشقان اهل بیت و مسوولان در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری  برگزار شد.

  یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت میثم تمار،   گفت: به همین مناسبت آئین تجلیل از 300 خانواده شهید مداح و اجرای 150 برنامه در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است.

ارجونی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب  در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت:   نظر به اهمیت موضوع جهاد تبیین مداحان و ذاکران اهل بیت در ماه محرم به صورت ویژه به این موضوع بپردازند.

  رئیس بسیج مداحان کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید امرایی، به ذکر ویژگی های این شهید پرداخت و گفت: شهید مدافع حرم علی امرایی از مداحان اهل بیت(ع) بود که در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه در سوریه به عنوان مدافع حرم به شهادت رسید.

 ارجونی یکی از هداف برگزاری  این همایش را ارتقاء سطح معرفتی، بصیرتی و سیاسی مادحان و ذاکران اهل بیت بیان کرد و گفت:   جامعه ستایشگری در ایام محرم باید نسبت به بصیرت افزایی در سطح جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اقدامات مذبوحانه دشمن در شبکه های اجتماعی، تاکید کرد که برنامه‌های دشمن همواره با شکست مواجه شده است، در عین حال جامعه به امید و خودباوری نیاز دارد و باید در هیئات مذهبی این موضوعات توسعه یافته و تبیین شود.

این مراسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم شهید امرایی، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، زمانی فرماندار شهرستان ری، ناظم رضوی شهردار منطقه 20، نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری وجمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، خواهر و بردار در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم برگزار شد.

ارسال نظرات