خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

وجه مشترک سپاه، بسیج و شوراها در خدمت بی منت به مردم است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: وجه مشترک امروز سپاه و بسیج و شوراها در خدمت بی منت به مردم است. 
کد خبر: ۹۴۴۶۶۸۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها صبح امروز با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

 

سردار آتانی در این دیدار بیان کرد: شما آبروی مردم و کشور می دانیم و حقیقت عمل و پیشگامی شما برای مردم پنهان نمی ماند و در همه حوادث کشور جزو ستاره های این کشور بوده و بسیار پویا و پرانرژی برای نظام، در وسط میدان هستید.

 

وی گفت: در بحث شوراها، ما وجه اشتراکات زیادی داریم و این ضرورت دارد که همه فعالان و اثرگذاران اجتماعی برای افزایش ظرفیت اجتماعی نظام باید پای کار بیایند. ما قالب نظامی سپاه و بسیج را پای این کار نمی آوریم بلکه با ظرفیت های اجتماعی وارد عرصه فعالیت های مشترک می شویم و بسیج با این ظرفیت ها وجود دارد و هرکجا در توان ما بود پای کار آمدیم تا فعالان و اثرگذاران اجتماعی را پشتیبانی کنیم.

 

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: وجه مشترک امروز سپاه و بسیج و شوراها در خدمت بی منت به مردم است. هر دو نهاد تابلوی روبروی مردم هستیم و در همین راستا هرکجا که بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه برای محرومیت زدایی وارد شده، بی شک شوراها را همراه و راهنمای خود دانسته است.

 

سردار آتانی عنوان کرد: امروز باید حلقه اتصال مردم با شوراها تقویت شود. توقع ما این است که از ظرفیت افرادی که در دوره های قبل هم در شورای یک شهر یا استان حضور داشته اند برای آموزش افراد جدید عضو شوراها استفاده شود و این می تواند از برنامه های شما باشد.  

 

وی افزود: در حوزه آموزش، تربیت نیروی انقلابی اهمیت بسیاری دارد. بنا نیست همه کسانی که در انتخابات شورا شرکت می کنند، منتخب مردم باشند لذا این آموزش ها می تواند افراد توانمند و انقلابی را برای توسعه و مدیریت شهر پرورش دهد. در این راستا ظرفیت بسیج آمادگی همکاری با شورای عالی استان ها را دارد. سپاه در این مقطع حساس مواضع روشنی دارد چون تدبیر هشت گانه مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه «با همه ارکان هم افزایی داشته باشید و هرجا که کاری بود که سپاه می تواند انجام بدهد، باید ورود کند» را دریافت کردیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: امروز روز قدرت نمایی ماست. دومین فرمان مقام معظم رهبری این است که به سراغ خدمت به مردم بروید و مردم دار، مردم دوست و مردم یار باشید و این وجه مشترک سپاه و بسیج و شوراهاست و ما فرمان فرمانده خود را عمل می کنیم و به تعبیر سردار سلامی عزیز، انقدر در وسط میدان باید کار کنیم تا در دل همان کار بمیریم.

 

سردار آتانی با اشاره به تعبیر دیگر بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند سپاه مثل ماهی است و باید به دریای مردم وصل شود. مردم عزیز ما هستند و این شعار نیست. و اقدامات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای ادیان و مذاهب مختلف در کشور مصداق واقعی این سخن است. مردم باید از خدمت صادقانه سپاه لذت ببرند. ما در حوادث اول وارد می شویم و آخر خارج می شویم و حضور بسیجیان جهادگر در بلایای طبیعی مصداق این جمله است. طی ۲۰ روز حضور ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان جهادگر در سیل اخیر الموت یکی از این مصادیق است. این ظرفیت ماست. و مجموعه سپاه با همان اهداف نورانی خادم ملت است و هزار و ۱۷۴ گروه جهادی سپاه استان در عرصه های مختلف به مردم استان خدمت رسانی می کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار