خبرهای داغ:
معاون وزیر آموزش و پرورش؛

بازگشایی مدارس متفاوت تر از سال های قبل برگزار می شود

حجت الاسلام لطیفی عنوان کرد: امسال به دلیل پشت سر گذاشتن کرونا بازگشایی متفاوتی در مهرماه خواهیم داشت، بنابراین باید سعی شود با تدبیر و برنامه‌ریزی لازم این بازگشایی با کمترین چالش و مانع انجام شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۴۲۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی لطیفی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به آغاز کار برنامه‌ریزی پروژه مهر در سطح وزارتخانه بیان کرد: امسال به دلیل پشت سر گذاشتن کرونا بازگشایی متفاوتی در مهرماه خواهیم داشت، بنابراین باید سعی شود با تدبیر و برنامه‌ریزی لازم این بازگشایی با کمترین چالش و مانع انجام شود.

 

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تاکید کرد: از مهمترین مسائلی که در پروژه مهر باید به آن پرداخته شود موضوعاتی چون ثبت‌نام دانش آموزان، هدایت تحصیلی، ثبت سفارش کتب درسی و توزیع مناسب آن است.

 

معاون وزیر همچنین برآورد و ساماندهی نیروی انسانی را از مهمترین اقدامات پروژه مهر دانست و بر پیگیری مجدانه آن تاکید کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته، انقلابی‌گری و جوانگرایی را جزء مهم‌ترین شاخص‌های به کارگیری نیروها در سطوح مختلف آموزش و پرورش استان عنوان کرد و از رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و معاون معین استان قزوین در وزارت متبوع خواستار پیگیری مرتفع نمودن مشکلاتی چون کسری نیروها، پرداخت معوقات آموزش دهندگان سوادآموزی، توجه ویژه به هنرستان های فنی و حرفه‌ای و روزآمد نمودن تجهیزات آن در سطح وزارتخانه شد.

 

در ادامه تعدادی از اعضای شورای معاونین به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و دیدگاه‌ها و طرح مشکلات آموزشی و پرورشی پرداختند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار