خبرهای داغ:

گفتمان انقلاب اسلامی تبیین شود

مسئول بسیج اقشار سپاه استان سمنان گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه ویژه برای قشر دانش آموز تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۳۹۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، افتتاحیه دوره یاوران ولایت فرماندهان پیشگام ۱۴۰۱ بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

محمد امامی، مسئول بسیج اقشار سپاه استان سمنان بیان کرد: اولویت ماموریت های بسیج دانش آموزی باید با محوریت تربیتی پیگیری شود و منشا سبک زندگی اسلامی ، گام دوم انقلاب و سایر مسائل امروزی که حضرت آقا بر آن تاکید ویژه دارند مسائل تربیتی بوده و چنانچه نتوانیم اهداف و ماموریت ها را در راستای مسائل تربیتی پیگیری نماییم به درستی رسالت خود را به انجام نرسانده ایم.

مسئول بسیج اقشار سپاه استان سمنان گفت : اگر الگوسازی توسط فرماندهان پیشگام مدارس به خوبی انجام گیرد آنها به راحتی می توانند جمع کثیری از دانش آموزان و به ویژه بسیجیان را با خود همراه نمایند . وی شهدا به ویژه شهدای دانش آموز را بهترین الگوی دانش آموزان خواند.

وی افزود : آنجا که به فرمانده واحد مدارس هویت‌بخشی کرده ایم به وضوح شاهد جذب و کادرسازی انقلابی بوده ایم و ماموریت های او با تاثیر بسزایی انجام گرفته است.

امامی گفت : فرماندهان پیشگام می بایست با نگاه بلند کارسازی برای انقلاب اسلامی وارد این عرصه گردند.

وی در ادامه گفت : برای آن که بتوان دغدغه‌های انقلاب را مرتفع کرده و در تحقق دولت اسلامی کوثر واقع ش نیاز است شبکه سازی خوبی در فضای مجازی دانش آموزی البته با ملاحظات و حساسیت بیشتری صورت گیرد.

 امامی گفت : مطالبه‌گری اگر درست و با آگاهی و با ساز و کار علمی و تجربی همخوانی داشته باشد به نتیجه منجر خواهد شد و در این راستا باید هیئات اندیشه ورزی را فعال کرد و به  کاربست. مطالبه گری باید با نگاهی کلان و نه  کوتاه مدت صورت گیرد و در رابطه با موضوعات مهم و اساسی باشد همچون سند تحول بنیادی باشد تادانش آموزان بتوانند نتیجه اقدامات را ببینند.

 مسئول بسیج اقشار سپاه استان سمنان گفت: گفتمان سازی امامین انقلاب اسلامی در تمامی گفتمان‌ها مشخص است و ما از انتظار داریم با کمک به هیئت اندیشه ورز کارهای بیشتری در این قسمت انجام شود. فرماندهان واحدهای پیشگام می توانند با تشکیل هیئت اندیشه ورز در مدرسه کمک حال این موضوع بوده و گفتمان را  تبدیل به جریان سازی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار