اعلام موضع دانش آموزان بسیجی یاسوج در خصوص استقبال آحاد مردم از برگزاری اعیاد غدیر در کشور

خیل عظیم میلیونی عاشقان علی (ع) در میدان ولیعصر تهران، چشم هر بیننده ای را به خود جلب نمود و این نکته را متذکر شد که ایران، سرزمینی علوی است و همچون خورشید اول امامت و ولایت در برابر ظلم ظالمان و محرومی مظلومان، هرگز کوتاه نیامده و نخواهد آمد.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۵۹
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن بیانیه دانش آموزان بسیجی یاسوج به شرح زیر است.

قال الصادق (ع) : «والله لو عرف الناس فضل هذا الیوم بحقیقته لصافحتهم الملائکة فی کل یوم عشر مرات وما اعطی الله لمن عرفه ما لایحصی بعدد»
امام صادق علیه‌السلام فرمودند : «به خدا قسم اگر مردم فضیلت واقعی «روز غدیر» را می شناختند، فرشتگان روزی ده بار با آنان مصافحه می کردند و بخشش های خدابه کسی که آن روز را شناخته، قابل شمارش نیست.»

عید سعید غدیر، تجلی بخش اتمام نعمت ولایت الهی و استمرار رسالت نبوت در قالب امامت است. روزی که به تعبیر آیینه وحی الهی، «یوم اکمال دین» است.
در این روز، ذات اقدس الهی، مسیر تکامل بشریت برای راهیابی آن به صراط مستقیم و دستیابی به سعادت را ترسیم نمود تا انسان، نعمت ولایت را همچون چراغی روشن در دل شب ظلمانی بداند و بدان چنگ زند تا به هدف و مقصود والای آفرینش خویش برسد.
مسلمانان دنیا خاصه شیعیان و دلباختگان اهل بیت علیهم السلام، هرساله با برگزاری باشکوه «عید الله الاکبر»، محبت و ارادت وافر خود را نسبت به این شجره طیبه ابراز و بیعتِ دشمن شکن خود را تکرار می کنند تا این هویت اصیل و الهی فراموش نشود.
امسال در کشور صاحب الزمان (عج)، شاهد خلق حماسه ای بی نظیر از مردمان قدرشناس و ولایتمدارِ ایران اسلامی در سرتاسر سرزمین آزادگان بودیم.
خیل عظیم میلیونی عاشقان علی (ع) در میدان ولیعصر تهران، چشم هر بیننده ای را به خود جلب نمود و این نکته را متذکر شد که ایران، سرزمینی علوی است و همچون خورشید اول امامت و ولایت در برابر ظلم ظالمان و محرومی مظلومان، هرگز کوتاه نیامده و نخواهد آمد. صحنه های نبرد حق علیه باطل در آغازین سال های انقلاب شکوهمند اسلامی خود گواه و مصداق بر این ادعا می باشد.
دشمنان اسلام، منافقین و کفار، با بکار گیری امپراتوری رسانه ای همواره سعی در القای حس ناامیدی، تخریب، تقطیع، تحریف و سایر حربه های رسانه ای داشته و دارند. در نمونه اخیر آن می توان به کتمان جشن بیعت با ولایت روز عید غدیر خاصه حماسه میدان ولیعصر اشاره کرد. آن دشمنان کوردل با اشتباه محاسباتی و با داشتن ظن باطل، جهتِ زمینِ خبری و رسانه ای کشور را تغییر و آن را به سمت بزرگنمایی یکی از مشکلات سوق داده اما مصداق بارز آیه « وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ » شده اند.
ما دانش آموزان بسیجی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده یاسوج، بار دیگر با عرض محبت و ارادت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنافداه)، با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کرده و به دشمنان حقیر و ضعیف این ملت مستحکم می گوییم که دوران زوال قدرت پوشالی شما و شروع عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی شروع شده است و همه ما همچون سربازی در لشکر بی شمار حضرت حجت(عج) آماده جهاد با لشکر شیطانی کفار هستیم.


والسلام علیکم و الرحمة الله و برکاته
دانش آموزان بسیجی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده یاسوج
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

ارسال نظرات
آخرین اخبار