خبرهای داغ:

برگزاری مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود

شاهرود_ مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۲۰
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج، مجمع مربیان حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود در حوزه علمیه خواهران امام صادق علیه‌السلام برگزار شد.
در این نشست که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، معاونت تعلیم و تربیت سپاه و فرمانده حوزه و مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضور داشتند در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌ها و برنامه‌ها بحث و تبادل نظر گردید.
همچنین مسئول تعلیم و تربیت و مربی قرآنی سپاه ناحیه شاهرود و مسئول تعلیم و تربیت حوزه صدیقه کبری (س) از پایگاه بسیج ضحی بازدید کردند.
در این بازدید حجت الاسلام موسوی در خصوص رساله تعلیم و تربیت و هدف قرار دادن دشمنان برای کودکان و نوجوانان؛ استفاده از مغز‌های متفکر، ایجاد یک واحد قرآنی در پایگاه بحث در خصوص نهج البلاغه؛ سبک زندگی ایرانی اسلامی؛ انتخاب مدیر دارالقرآن برای پایگاه؛ برگزاری کلاس‌های تابستانی برای خردسالان و همچنین کلاس‌های مجازی؛ مباحث بصیرتی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری زندگی سیاسی امام علی (ع) سبک زندگی سیاسی و مطالعه کتاب انسان ۲۵۰ ساله و همچنین تشکیل هیئت اندیشه ورز از جمله مباحثی بود که مورد بحث و بررسی و به عنوان پویایی وفعال شدن هرچه بیشتر پایگاه از سمت مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه مورد پیشنهاد و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار