به مناسبت عید غدیر خم و ولادت امام موسی کاظم (ع )؛

تجلیل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از پزشک جهادگر حوزه سلامت

پزشک متخصص داخلی و خیّر حوزه سلامت استان در مراسمی با حضور سالار جوکار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۶۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از امور مشارکت های مردمی و روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان، پزشک جهادگر دکتر سید غفار شفایی متخصص بیماری های داخلی که به مناسبت عید سعید غدیر خم تجلیل شد ، پزشکی است که خلق و خوی جهادی اش از او به جای اینکه یک طبیب پشت میز نشین بسازد تا بیمارانش جهت مداوا به مطب بروند ، خود به استقبال درمان دردهای جامعه می رود.

دکتر شفایی غیر از معالجه و درمان بیماران در بخش های بیمارستانی فعالیت‌های اجرایی مختلفی را هم در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، نیروی فعال بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار، عضویت در کاروان خادمان گمنام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و فعالیت های جهادی در مناطق محروم را نام برد.

دکتر شفایی علاوه بر انجام وظایف تخصصی بیمارستانی در کلینیک های تخصصی شهرهای دهدشت و لنده از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون مشغول رسیدگی به امور تعداد زیادی از این بیماران بوده و بیشترین وقت خود را در شبانه روز به معاینه و درمان بیماران کرونایی اختصاص داده است..

 دکتر شفایی با وجود درآمدی که می تواند در بخش غیر دولتی داشته باشد، حاضر نشده که قید بیماران بی بضاعت را بزند و دنبال مطب خصوصی باشد که این موضوع در کنار سلامت کاری او موجب شده است تا در کهگیلویه بزرگ و مرکز استان به عنوان یک پزشک پاکدست و جهادگر از او یاد شود.

تجلیل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از پزشک جهادگر حوزه سلامتتجلیل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از پزشک جهادگر حوزه سلامتتجلیل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از پزشک جهادگر حوزه سلامتتجلیل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از پزشک جهادگر حوزه سلامت

 

ارسال نظرات