به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)شهرستان سلطانیه

گردهمایی عفاف و حجاب و گرامیداشت عید ولایت در شهرستان سلطانیه برگزار شد

زنجان- گردهمایی عفاف و حجاب و گرامیداشت عید ولایت در روستای سلمان کندی شهرستان سلطانیه به همت سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۳۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛گردهمایی بانوان روستای سلمان کندی با حضور سرهنگ محمد حسین سلیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلطانیه ، هادی نژاد از راویان دفاع مقدس ، رضا باقری بخشدار سلطانیه و دهیار روستای سلمان کندی برگزار گردید.

 

در ابتدای این مراسم سرهنگ محمد حسین سلیمی  ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان مراسم بااشاره به اهمیت عید غدیر خم افزود:پیامبر بزرگوار اسلام در جریان واقعه غدیر خم ضمن ابلاغ فرمان الهی برای معرفی حضرت علی ابن ابیطالب بعنوان، ولی و جانشین پس از خود راه را برای مسلمانان هموار کرد و برهمه ما لازم است با شناخت کامل این واقعه تاریخی به توسعه فرهنگ غدیر اهتمام داشته باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلطانیه در ادامه  تصریح کرد:برهمه ما لازم است با شناخت کامل این واقعه تاریخی به توسعه فرهنگ غدیر اهتمام داشته باشیم.

 

درادامه این مراسم هادی نژاد از راویان دفاع مقدس باتبریک عید غدیر با اشاره به شخصیت شهیده ناهید فاتحی کرجو و لزوم الگو پذیری بانوان از شخصیت این شهیده تاکید کرد.

 

گفتنی است شهیده ناهید فاتحی کرجو به سمیه کردستان معروف است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار