خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند:

سپاه به سمت جوانگرایی حرکت می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت: سپاه به سمت جوانگرایی حرکت می‌کند و نیرو‌های جوان با انگیزه و مخلص، با بهره گیری از تجربه نیرو‌های کارآزموده مسیر روشن انقلاب را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۷۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین معارفه جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فراشبند، با حضور فرمانده و جمعی از همکاران پایور سپاه ناحیه فیروزآباد و با حضور نیروهای سپاه ناحیه فراشبند در محل سالن نمازخانه فاطمه الزهرا ناحیه فراشبند برگزار شد.

حجت الاسلام قدرت الله پورغلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت: رسالت پاسداری، مایه افتخار است و باید سربازانی در خط ولایت و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم .

پورغلامی افزود: سپاه به سمت جوانگرایی حرکت میکند و نیروهای جوان با انگیزه و مخلص ، با بهره گیری از تجربه نیروهای کارآزموده مسیر روشن انقلاب را ادامه میدهند.

وی به وجه تمایز سپاه از دیگر نیروهای نظامی در جهان اشاره کرد و بیان داشت : سپاه برای حفظ و بقای رسالت خود به ۲ ویژگی نیاز دارد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند به ویژگی سرمایه معنوی و سرمایه اجتماعی ،سپاه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ارزش سپاه به برد موشکهایش نیست، هرچند کشورهای دیگری نیز هستند که بیشتر از سپاه موشک دارند؛ ولی درمقابل استکبار جهانی ذلیل هستند.

در ادامه برنامه ، سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه فراشبند گفت : مسوولیت در سپاه با بقیه ادارات و نهادها متفاوت است ، چرا که در نظام توحید ی مسوولیت بیشتر، مساوی با پاسخگویی و خدمت بیشتر است .

فروزان توضیح داد: بنا به مکتب اسلام ، پاسداری از انقلاب در واقع ۳ مقوله دارد ، مقوله اول ، نعمت ولایت که ، ستون خیمه دین است و نعمت دوم ؛ انقلاب اسلامی و نعمت سوم ؛ پاسداری از انقلاب اسلامی است .

فرمانده سپاه فراشبند به خصوصیات و ویژگی های سردار سلیمانی اشاره نمود و گفت: حس انسان دوستانه، دلسوزی و کمک به همنوع از خصوصیات بارز ایشان بود که توانست به چنین جایگاه والا دست پیدا کند .

وی یاد آور شد : اگر بخواهیم الگو شویم باید ، سیره و رفتار شهدارا مدنظر قرار دهیم و در واقع فرماندهی و مسوولیت بالا در سپاه ، یک نوع رهبری است.

در پایان مراسم نیز حکم انتصاب ، رسما تقدیم جانشین فرمانده ، آقای اسفندیاری گردید و از نیرو ها پذیرایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار