تقدیر فرمانده سپاه دشتی از برگزارکنندگان نمایش بازسازی غدیر

تقدیر فرمانده سپاه دشتی از برگزارکنندگان نمایش بازسازی غدیر
فرمانده ناحیه سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی با صدور پیامی از برگزارکنندگان نمایش میدانی واقعه غدیرخم در روستای اسلام آباد شهر شنبه این شهرستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۵۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 غدیر، رمز اکمال دین، اتمام نعمت، تثبیت دین مبین اسلام و نقطه عطف کاروان صالحان، از هبوط آدم تا قیام حضرت قائم (عج) در راستای تجلی روح خداوندی در قالب انسانیت و تحقق حیات طیبه انسانی است.

بدون تردید هرگونه تلاش و اهتمام برای بزرگداشت عیدسعید غدیر خم، در حقیقت به مثابه اعتقاد و التزام عینی و عملی به ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) و اعلام وفاداری به مقام شامخ و ملکوتی آن حضرت است.

بدین وسیله ضمن عرض تبریک صمیمانه عیدسعید غدیر خم، برگزاری شکوهمند مراسم بازسازی حادثه عظیم غدیر در بخش شنبه را ارج نهاده، مراتب تقدیر و امتنان قلبی خود را به حضور کلیه عوامل و دست اندرکاران این مراسم گرانسنگ دینی و معنوی، تقدیم می نمایم.

اگر چه به دلیل سفر زیارتی، توفیق حضور در این مراسم را نداشتم اما خبر برگزاری کم نظیر و فاخر این برنامه باعث مسرت و خوشحالی اینجانب و همه دوستداران اهل بیت گردید. لذا بر خود لازم می دانم از همه متولیان برگزاری شکوهمند این مراسم خاصه خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت، بخشدار محترم شنبه، شورای اسلامی، شهردار و معاون محترم شهرداری شنبه، بنیاد بین المللی غدیر، تمامی دهیاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی روستاهای بخش، کارگردانان، بازیگران، ساربانان، تماشاگران، اهالی شریف روستای اسلام آباد، برادران و خواهران بسیجی خودم در تمامی پایگاه های مقاومت بخش و بویژه فرماندهان محترم حوزه های مقاومت کربلا و حضرت معصومه (س) شهر شنبه تشکر و قدردانی نمایم. از خداوند متعال برای یکایک شما بزرگواران، صحت، سلامتی، عافیت و شفاعت اهل بیت را مسالت دارم. 

 

برادر شما سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

 

  28 تیرماه 1401

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار