معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

روابط عمومی ها برای تبیین اقدامات و عملکرد نظام و دولت با رسانه ها تعامل لازم را داشته باشند

حسنی با بیان اینکه روابط عمومی ها برای تبیین اقدامات و عملکرد نظام و دولت با رسانه ها تعامل لازم را داشته باشند، گفت: روابط عمومی ها با تعامل با اصحاب رسانه در اطلاع رسانی شفاف اقدامات لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۰۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، صبح امروز( ۲۸ تیر) در نشست انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: کار و فعالیت روابط عمومی ها دستگاه های اجرایی، رسالت بزرگی است و اگر به درستی انجام شود نقش مهم و موثری در تبیین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد داشت.

 

« محمد سبحان حسنی»  تصریح کرد: امروز در عصری که عصر انفجار اطلاعات است و انبوهی از اطلاعات تولید می شود، شاید افکار عمومی از اینکه چه نوع اطلاعاتی را انتخاب کنند و چه اطلاعاتی موثق است و از چه منبعی تولید می شود، مقداری دچار سردرگمی شده اند.

 

وی بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که جنگ رسانه ای بین کشورهای مختلف به ویژه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و در  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دنبال کم اثر کردن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی هستند و بر همین اساس مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین را مطرح کردند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه بخشی از این تکلیف برعهده روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در راستای تبیین خدمات نظام برای افکار عمومی است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در  عرصه های مختلف پیشرفت های چشم گیری داشته ایم و امروز این روند افتخارآمیز و عزت مندانه ادامه دارد.

حسنی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که این دستاوردها کم رنگ و کم اثر جلوه داده و ضعف ها را بیشتر  نشان دهند، ابراز کرد: به موازات این دستاوردها، دشمن هم در تلاش هستند که یاس و ناامیدی  را در بین مردم که پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را نشر دهند که روابط عمومی ها و  رسانه ها در این امر  نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه  هر چه کار در دستگاه اجرای انجام شود اما اطلاع رسانی درست به موقع و به هنگام انجام نشود، همانند این است که کاری انجام نشده است، گفت:  روابط عمومی های دستگاه های اجرایی زحمات زیادی دوستان کشیده اند اما کافی نیست و با تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت  در استان  انتطار می رود که دستگاه های اجرایی بر اساس مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت اقدامات لازم را انجام و در اجرای مصوبات سعی و تلاش  خود را داشته باشند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه روابط عمومی ها با تعامل با اصحاب رسانه در اطلاع رسانی شفاف اقدامات لازم را داشته باشند، ابراز کرد: روابط عمومی باید  خوارک اصلی را برای رسانه ها تهیه کرده و در احتیار دوستان رسانه قرار داده و افکار عمومی را آگاه و فضای امید و نشاط را در بین مردم بیش از گذشته افزایش دهند.

 

حسنی با تاکید بر اینکه بحث نوآوری و خلاقیت در اطلاع رسانی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: عملکرد روابط عمومی ها هم باید مورد ارزیابی قرار دهند، دستگاه هایی که فعالیت های خوبی دارند مورد تشویق قرار گیرند.

ارسال نظرات