فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیج سازندگی استان مرکزی در تربیت نیرو موفق عمل کرده/ اجرای ۴۵ پروژه آب کشاورزی در استان مرکزی در دستور کار است

سردار کریمی گفت: آبرسانی شرب و آب کشاورزی از مهمترین فعالیت‌های بسیج سازندگی در سالجاری است که بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی در دستور کار است و طی ماه‌های آینده به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۲۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای اراک اظهار کرد: عید سعید غدیر عید ولایت امیرالمومنین(ع) و روز پیوند رسالت و امامت و شکرگذاری جهان اسلام برای نعمت ولایت و فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه ولایت، غدیر و حقانیت شیعیان است و مهمترین پیام غدیر پیام الگوی حکومت و تمدن اسلامی است.
 
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی فعالیت ها و حرکت های جهادی در کشور راه اندازی شد و به همت جوانان غیرتمند توسعه پیدا کرد و امروز فراگیر شده است.
 
سردار کریمی با بیان اینکه بسیج سازندگی احیاگر جریان و حرکت های جهادی در کشور است،گفت: به برکت وجود این سازمان جهادی خدمت رسانی به مردم حرکتی شتابنده و جهشی دارد.
 
وی با تأکید بر اینکه گفتمان سازی و الگو سازی از حرکت های جهادی توسط جوانان و بسیجیان یک ضرورت مهم است، افزود: نقشه راه در این خصوص بیانیه گام دوم می باشد که تقش جوانان در این راستا بسیار پر رنگ است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه امروز گروه های جهادی با رویکرد تخصصی صاحبان دانش و تجربیات ارزشمند هستند و باید برای گسترش و فراگیر شدن آنها هم از نظر کیفی و هم کمی تلاش کنیم.
 
وی بیان کرد: فعالیت گروه های جهادی در اقشار مختلف بسیج نشان از تخصصی بودن جهادگران است که امروز به سفیران کار، تلاش وخدمت رسانی به مردم تبدیل شده اند و نقش مهمی در امیدآفرینی و پویایی جامعه دارند.
 
سردار کریمی اضافه کرد: مسیر جهادگران بسیجی همان مسیر دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی است و مهمترین رویکرد فعالیت های بسیج توانمندسازی و خودکفایی مردم است که علاوه بر خدمت رسانی گفتمان سازی جهادی را نهادینه می کنند.
 
وی با بیان اینکه اخلاص جهادگران و مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت های مردم مهمترین دلیل موفقیت جریان جهادی است،گفت:خوشبختانه بسیج سازندگی در طی این سال ها در تربیت نیرو بسیار موفق عمل کرده و جریان جهادی را به شکل مویرگی در تمام نقاط استان مرکزی سازماندهی نموده است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار در سطح استان برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف سازماندهی شده و جهادگران بسیجی در بیش از ۷۰۰  نقطه استان مرکزی نقش آفرینی می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: آبرسانی شرب و آب کشاورزی از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی در سالجاری است که بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی در دستور کار است و طی ماه های آینده به پایان می رسد و آبرسانی آب شرب به ۴۰ روستای با تنش آبی در استان نیز در حال انجام است.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار