خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مختاری:

شعارهای سال محورهای جهاد تبیین هستند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: شعارهای سال، محورهای جهاد تبیین هستند و مسئولین شعارهای سال را اولویت‌ کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۸۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان کرد: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان باید بحث فرهنگ‌سازی و ارائه راهکار مطرح شود.

وی بیان کرد: شعارهای سال محورهای جهاد تبیین هستند و مسئولین شعارهای سال را اولویت‌ کاری خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با گلایه از مدیران برخی ادارات در خصوص اجرای برنامه هفته  عفاف و حجاب گفت: برای برنامه هفته عفاف و حجاب مدیران برخی ادارات بانوان محجبه اداره خود را برای تقدیر معرفی نکردند و همکاری خوبی در این راستا نداشتند.

وی در ادامه در خصوص فضاهای فرهنگی موجود در تفرجگاه‌ها اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از دغدغه‌های مهم کشور است که متأسفانه مغفول مانده است، به خصوص در تفرجگاه‌ها که فضاهای فرهنگی مناسبی هم وجود ندارد .

مختاری تصریح کرد: متأسفانه در سراب‌های نهاوند و به خصوص سراب گیان برخی خانواده‌ها، رعایت عفاف و حجاب را نمی‌کنند، پیشنهاد می‌شود برنامه‌های فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب در این فضاها برگزار شود.

* با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته‌ایم

فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: نماز جمعه جایگاهی است که مسئولین از طریق آن و تریبون نماز جمعه برنامه‌های خود را باید در اختیار مردم بگذارند.

ضرغام احمدوند افزود: متاسفانه به علت عدم مدیریت مناسب پروژه‌های نیمه کاره شهرستان در حال تخریب هستند.

وی با اشاره به‌ اینکه زیبنده مدیران نیست که ارباب رجوع‌هایش را براند، گفت: با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته‌ایم و از این به بعد با مدیرانی که وظایف خود را به خوبی انجام ندهند برخورد خواهیم کرد با هیچ مدیری رودربایستی نداریم و با جدیت با مدیران خاطی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار