بیانیه هفته عفاف و حجاب سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران

جمعی از خواهران بسیجی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۷۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از خواهران بسیجی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کردند.

آن روزهایی که در میان جنگ دو ابر قدرت شرق و غرب جهان، انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی در تاریخ تکامل اجتماعی بشر و طلیعه تمدن اسلامی ایجاد کرد، همزمان تحولی غرور آفرین نیز در هویت بانوان این سرزمین ایجاد شد.

انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و زعامت مقام معظم رهبری الگویی را برای بالندگی و نقش آفرینی زنان ترسیم کرد که نه شرقی و نه غربی است. زن غربی اغواگر زیبا روی و زیبا طلب، در مقابل زن شرقی کارگر، کارآفرین و ثروت ساز است.
اما "زن تراز انقلاب" نشان داد که هویت اصلی او مقام معنوی رهبری مادری و تربیتی است و "عفاف و حجاب" از ظواهر اصلی تمدن اسلامی است که صلابت و عظمت این تمدن بزرگ را نمایان میکند.
بی شک "زیست عفیفانه" و تجلی عفاف و حجاب در جامعه تنها بر عهده زنان نیست؛ شهادت سرافرازانه حدود ۲۰۰۰ نفر از مردان در حادثه خونین تیر ماه سال ۱۳۱۴ در مسجد مقدس گوهرشاد، مسئولیت ویژه ای در این امر خطیر برای مردان جامعه نیز رقم میزند. پیامی مبنی بر غیرت ورزی مردانه در کنار حیا و حجاب زنانه برای شکوفایی یک جامعه با اراده و عفیف.

اکنون ما خواهران بسیجی سپاه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) استان تهران از تمام زنان و مردان جامعه و مسئولین تمامی دستگاه‌های متولی، خواهان مانع زدایی برای اجرای احسن قوانین عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی و احیای هویت زن مسلمان در اقشار مختلف جامعه هستیم.

والسلام من اتبع الهدی

جمعی از خواهران بسیجی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران

ارسال نظرات
آخرین اخبار