خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان فراشبند:

حجاب اصل است و بستر تشکیل یک زندگی با حیا است

همایش بزرگ امربه معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با حضور بسیجیان، مسوولین و پرسنل نظامی و انتظامی در محل تالار معلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۴۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش بزرگ امربه معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته عفاف و حجاب ، با حضور بسیجیان، مسوولین و پرسنل نظامی و انتظامی در محل تالار معلم برگزار شد .

حجه الاسلام  ابراهیمی امام جمعه شهرستان فراشبند گفت:بحث حجاب و عفاف مختص خانم ها نیست ،بلکه آقایان نیز باید خود را محفوظ نگه دارند هرچند به لحاظ طبیعت و ساختار ، زنها باید بیشتر به این مقوله اهمیت بدهند .


امام جمعه تصریح کرد: زنها مدیر مدبر در زندگی هستند و الگو برداری و الگو پذیری فرزندان از خانم ها بیشتر از اقایان است .

وی گفت : ما به عنوان تعالی فرهنگ حجاب و عفاف هستبم ، که این امر از ناحیه مادر شکل می گیرد .

امام جمعه تصریح کرد : بحث حجاب وعفاف در قران مطرح شده که حجاب اصل است و بستر تشکیل یک زندگی با حیاست وبا رفتن حیا ، همه چیز می رود .

وی به بی بندباری و ولنگاری فرهنگی در جامعه اشاره نمود و خاطرنشان ساخت : ماشین منزل شخصی افراد نیست که گاها کسی بخواهد حجاب را رعایت نکند و دولت اسلامی باید با وضع قوانین لازم، بر پوشش و البسه نظارت لازم را داشته باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه اسلام با برخورد اجباری موافق نیست ولیکن باید با بیان روشن ، بحث حجاب را مطرح کرد و حقایق به جامعه گفته شود ، ادامه داد : حجاب حق خداست و هیچ کس حتی پدر و مادر و شوهر نمی تواند این حق را از زن بگیرد چرا که هرکس این کار را انجام دهد گناه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار