خبرهای داغ:
مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان خبر داد

ارائه خدمات فرهنگی وآموزشی به همت گروه جهادی خواهران در روستای رایکان اولیا

همدان-مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان از ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به همت گروه جهادی خواهران در روستای رایکان اولیا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۷۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

ریحانه احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه واحد خواهران گروه جهادی سید میلاد مصطفوی در روستای رایکان اولیا از توابع شهرستان مهاجران به مدت یک هفته مستقر شده است، اظهار کرد: در این اردوی جهادی کارهای فرهنگی مورد نیاز این روستا برای اهالی این روستا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بچه‌های روستا آموزش‌های پیش دبستانی، تدریس زبان انگلیسی، ریاضی، علوم و فارسی برای سنین مختلف به روش‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: برای بانوان این روستا آموزش خیاطی و خدمات مشاوره‌ای از جمله زوج درمانی، همسرداری و ... ارائه می‌شود تاکنون رضایت‌مندی بانوان را داشته است.

مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان با تأکید بر اینکه در این اردوی جهادی اساتید دانشجویان و اساتید دانشگاه نیز حضور دارند، عنوان کرد: هماهنگ شده این خدمات طی سال نیز به صورت مجازی و حضوری ادامه داشته باشد چرا که با یک هفته نمی‌توانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در این روستا فقر فرهنگی بسیار مشهود است، یادآور شد: برای بانوان روستا نیز بسته‌های بهداشتی تهیه و توزیع شده است.

احمدی با بیان اینکه مُبلغ همراه اردو مسائل احکام و قرآن را آموزش می‌دهد، خاطرنشان کرد: تبیین غدیر برای کودکان و والدین از دیگر اقدامات این اردوی جهادی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار