خبرهای داغ:

عید ولایت و نصب پرچم بر سر درب خانه ها در سرخه

همزمان با عید ولایت، عید غدیرخم فروش پرچم همراه با برگزاری مسابقه عکس به همت محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۴۷
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در جهت کیفی سازی سطح فعالیت های تعلیمی و آموزشی پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه سرکشی حجت الاسلام و المسلمین موسویان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه ازحلقه سرگروه ه با موضوع عرصه های نقش آفرین و بررسی نقاط ضعف و قدرت حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه انجام شد.

همچنین همزمان با ولادت با سعادت امام هادی (ع) جشن میلاد در تکیه کالان با اجرای گروه سرود حلقه شهید علیرضا کلامی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با محوریت امام هادی (ع) در فضای بیرونی مسجد در منطقه کلان سرخه برگزار شد.

گفتنی است به مناسبت عید غدیرخم، عید ولایت مسلمانان آیین باشکوه نصب پرچم بر سر درب منازل به همت پایگاه های مقاومت بسیج و مردم غیور سرخه در حال انجام است.

در این راستا متقاضیان می توانند جهت تهیه پرچم به بازارچه بانوان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه مراجعه و پرچم را به قیمت 90 هزار ریال خریداری کنند. عاشقان امیرالمومنین (ع) می توانند با خرید پرچم و گرفتن عکس در مسابقه عکس محله  شرکت کنند. در طی این برنامه به ٣ نفر اط شرکت کنندگان به قید قرعه جوايزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار