با حضور مشاور وزیر و مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور:

نمایشگاه عفاف و حجاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

نمایشگاه عفاف و حجاب در مراسمی با حضور مشاور وزیر و مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۲۷
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: این نمایش با محوریت سازمان بسیج ادارات استان و مشارکت امور بانوان و شورای فرهنگی استانداری و با حضور زینب اختری مشاور وزیر و مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور افزود: این‌ نمایشگاه از امروز
تا عید سعید غدیر خم در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد پذیرای عموم علاقه مندان از جمله کارکنان ادارات استان است.

وی ابراز داشت : در این نمایشگاه سه روزه ابتکارات و خلاقیت های گروههای جهادی و مردم نهاد در ۶ غرفه شامل غرفه عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان ناحیه یاسوج، غرفه ملزومات حجاب حوزه علمیه فاطمیه، غرفه نقش زنان دردفاع مقدس بنیادحفظ آثار، غرفه زنان کارآفرین جهادکشاورزی، غرفه پایگاه اسوه کشوری حضرت رقیه (س) و غرفه صنایع دستی میراث فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه عفاف و حجاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شدنمایشگاه عفاف و حجاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شدنمایشگاه عفاف و حجاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شدنمایشگاه عفاف و حجاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شدنمایشگاه عفاف و حجاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار