خبرهای داغ:
کارشناس مسایل دینی و فرهنگی؛

زندگی ساده رهبر انقلاب، بیانگر عدالت محوری برمبنای آموزه های غدیر است

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: مشی ساده مقام معظم رهبری و پرهیز از تجمل گرایی، بیانگر عدالت محور بودن در سیاست و اندیشه های ایشان برگرفته از آموزه های ولایی و غدیری است.
کد خبر: ۹۴۴۵۰۷۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسینی در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز که به مناسبت عید غدیرخم برگزارشد، بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره در تلاش جهت پیاده سازی سیره امام علی(ع) بوده و دشمنان این مهم را برنمی تابند و طاقت این حکومت را ندارند و دشمنی های خود را هر روز عمیق تر از پیش با حربه های مختلف نمایان می سازند.

 

وی افزود: سیره امیرالمومنین حمایت از مظلوم بوده و ایران اسلامی به تبعیت از آن امام بزرگوار از گروه ها و کشورهای مظلوم به ویژه ملت فلسطین در مقابل ستمگران و مستکبرین حمایت کامل می کند. این باعث شده که دشمنان و مستکبرین تحمل اقدامات حمایت گرانه ایران اسلامی از مظلومان عالم را ندارند.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مشی ساده مقام معظم رهبری و پرهیز از تجمل گرایی، بیانگر عدالت محور بودن در سیاست و اندیشه های ایشان است.

 

 وی عنوان کرد: دشمنی دشمنان با شیعیان همواره در طول تاریخ وجود داشته و لذا باید تابع و پیرو و شیعه واقعی امامت و ولایت باشیم و با برگزاری مراسمات ویژه، گرامیداشت این عید بزرگ را در جامعه ترویج دهیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها