خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

عفاف و حجاب، عامل سلامت جسمی و روانی انسان هاست

حجت الاسلام هادی گفت: مسئله حجاب از دیدگاه علمی و روانشناسی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای هر انسانی واجب است. زیرا بر پایه علوم روانشناسی و زیست شناسی حجاب و عفاف عامل سلامت جسمی و روانی انسان هاست.
کد خبر: ۹۴۴۵۰۵۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

قزوین_ حجت الاسلام هادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: امام علی(ع) می فرماید: «صِیانَهُ المَراَه اَنعَمُ لِحالِها و {اَدوَمُ} لِجَمالِها» پوشش و حجاب برای حال زن بهتر است و سبب دوام زیبایی او می شود. منظور از حال زن در این حدیث، می تواند وضعیت روانی باشد که رعآیت حجاب سبب تعادل بیشتر زنان است.

وی گفت: مسئله حجاب از دیدگاه علمی و روانشناسی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای هر انسانی واجب است. زیرا بر پایه علوم روانشناسی و زیست شناسی حجاب و عفاف عامل سلامت جسمی و روانی انسان هاست.

حجت الاسلام هادی اظهار کرد: عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی سعی دارد با بررسی عملکرد مغز از یک سو و بررسی آیات و روایات مرتبط با حجاب و عفاف از سوی دیگر، مخاطب را قانع سازد که حجاب و عفاف به نفع اوست و چنانچه فردی بخواهد در این دنیا زندگی سالم، آرام و بی تنش داشته باشد ضروری است این احکام را رعایت کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار