امدادرسانی هلال احمر زنجان به مصدومان واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان – تبریز

زنجان_مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر برای مصدومان واژگونی اتوبوس مسافربری در آزادراه زنجان – تبریز امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۴۴۰۲۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دکتر سید قاسم موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ساعت 5:55 صبح امروز گزارشی در خصوص واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کیلومتر 3۵  لاین جنوبی در آزادراه زنجان - تبریز به مرکز EOC - کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام شد.

 

امدادرسانی هلال احمر زنجان به مصدومان واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان – تبریز

وی یادآوری کرد: بلافاصله  سه تیم امداد و نجات همراه با تجهیزات مورد نیاز از پایگاه های امداد و نجات جاده ای تیر پارک، عوارضی زنجان – قزوین و عوارضی زنجان – تبریز به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حادثه 14 مصدوم و سه فوتی برجا گذاشت که امدادگران اقدام به امدادرسانی به مصدومان این حادثه و رهاسازی اتوبوس کردند.

 

 

موسوی اظهارداشت: این اتوبوس از اردبیل به مقصد تهران در حال حرکت بوده است و عملیات امدادرسانی تا ساعت 7:30 صبح ادامه داشت.

 

 

وی، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح ملی امداد و نجات تابستانه در 14 پایگاه ثابت و موقت زنجان آغاز شده و امسال سه پست موقت به تعداد پایگاه های امداد و نجات ثابت استان به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در مسیرهای ارتباطی استان فعال شده است.

 

 

ارسال نظرات