خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

نشست تخصصی وعاظ و نخبگان تبلیغی برگزار شد

حجت الاسلام نوروزی گفت: نشست تخصصی وعاظ و نخبگان تبلیغی کشور به مناسبت دهه ولایت و ایام اعیاد قربان تا غدیر و نیز با توجه به فرارسیدن ماه محرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۹۶۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی وعاظ و نخبگان تبلیغی، صبح امروز با حضور حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیران استانی به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: نشست تخصصی وعاظ و نخبگان تبلیغی کشور به مناسبت دهه ولایت و ایام اعیاد قربان تا غدیر و نیز با توجه به فرارسیدن ماه محرم برگزار شد.

 

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: هر ساله دو جلسه ویژه وعاظ و نخبگان تبلیغی و برنامه ویژه مادحین بعد از عید غدیر برگزار می شود که امسال این دو برنامه پیش از عید غدیر برگزار شد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان گفت: یکی از برنامه های این معاونت، برگزاری دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان بود که بقاع متبرکه پذیرای جمع زیادی از هم استانی ها بودند.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان قزوین با اشاره به آموزش و جلسات توجیهی توسط سازمان اوقاف برای مبلغین یادآور شد: حدود ۳۰ مبلغ در سطح استان در این مراسم حضور داشتند که اغلب این مبلغین در بقاع متبرکه استان مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود: این مراسم همچنین در راستای تبیین برنامه های بصیرت عاشورایی، بررسی رویکردهای لازم در این راستا و تبادل نظر بین استان ها برگزار شد.

 

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به برخی برنامه های این اداره در حمایت از هیات های مذهبی تصریح کرد: طرح شمیم حسینی توسط اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود و این در حالی است که برنامه های فرهنگی همچون کلاس های تابستانی، اردویی، آموزشی، تفریحی و زیارتی توسط بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار