خبرهای داغ:

تاکید فرماندار شاهرود بر توجه به تولید محتوا عفاف و حجاب

شاهرود_ فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: مسئولان و رسانه‌ها تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۴۳۹۴۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست کارگروه عفاف و حجاب شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به اشکال مختلف تبلیغات محیطی در زمینه غفاف و حجاب انجام دهند.
او رعایت حجاب در دستگاه‌های اجرایی شهرستان را مورد تاکید خواند و افزود: این امر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجموعه‌ها و تشکل‌ها از جمله اصناف باید به صورت مکتوب تاکید شود.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه رعایت حجاب مطالبه مردمی است، افزود: جداسازی کارکنان اداره‌های دولتی از سوی مردم و به ویژه خانواده‌های شهدا مطرح شده که این امر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
جلالی با اشاره به اینکه برخی افراد با رفتار خود بنای برهنجارشکنی دارند، اظهار کرد: برخی ندانسته نقش پیاده‌نظام دشمن را در این زمینه بازی می‌کنند.
او با بیان اینکه ما جامع‌ترین و کامل‌ترین قوانین را در حوزه شهروندی داریم، اظهار کرد: در نظام شهروندی همان‌طور که به خلیفه الله انسان اشاره شده و اجازه آزادی اجتماعی و برخورداری از حقوقی دارد ایشان را مسئول و مکلف کرده تا خیرخودش و دیگران را بداند، یعنی آزادی چهارچوبه‌ای دارد.
جلالی با اشاره به اینکه برخی از آزادی اجتماعی سوء استفاده می‌کنند، افزود: این حقوق و تکلیف کنارهم واقع شده و همه باید به هر دو آن مقید باشند.
او با بیان اینکه در اداره‌های این شهرستان بخش اعظمی از کارکنان به وظایف خود در این زمینه آگاهند، تصریح کرد: تعداد کمی هم که رعایت نمی‌کنند باید توسط روسای ادارات به آن‌ها تذکر داده شود.
معاون استاندار سمنان ادامه داد: تشکل‌های زیر مجموعه اداری مانند آموزش و پرورش و ورزش و جوانان ظرفیت عالی در اختیار دارند که با برنامه ریزی متنوع در این زمینه می‌توانند نقش به سزایی داشته باشند.
جلالی افزود: اگر امروز دشمن از این فضا به سود خود بهره می‌برد، ظرفیت آن دراختیار ما است.
او تاکید کرد: یک تنیدگی بین مباحث عفاف و حجاب با مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد.
در این نشست که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، امام جمعه موقت شاهرود و اعضای ستاد حضور داشتند در خصوص برنامه‌های هفته حجاب و عفاف بویژه پیاده روی خانوادگی در این روز بحث و تبادل نظر کردند.

تاکید فرماندار شاهرود بر توجه به تولید محتوا عفاف و حجاب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار