خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب در سمنان اجرا می شود؛

از برگزاری اجتماع بزرگ مادران و دختران تا برگزاری برنامه ی سفیران مهر

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان برنامه های هفته بزرگداشت عفاف و حجاب در این شهرستان را اعلام کرد و از جمله آنها را اجرای برنامه سفیران مهر و اجتماع بزرگ مادران و دختران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۴۳۸۷۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

زهرا فخار ، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،
برنامه های هفته ی بزرگداشت عفاف و حجاب را اعلام کرد.

وی از جمله برنامه ی شاخص این هفته را اجرای برنامه سفیران مهر با حضور ۲۰ تیم امر امربه معروف و نهی از منکر در ۲۰ نقطه شهر سمنان عنوان کرد.
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان گفت: اجتماع بزرگ مادران و دختران با نام زندگی عفیفانه در تاریخ ۲۱ تیرماه به همراه پیاده روی و جشن و پویش (من باحجاب )با همکاری دستگاه‌ها و سازمان ها اجرا می شود.
فخار گفت: فراخوان متمرکز دسته های رزمی با موضوع آسیب های اجتماعی در تاریخ ۲۳ تیرماه و اجتماع حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین با موضوع عفاف و حجاب در روز جمعه در مکان مصلی سمنان انجام می شود.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوعات دهه ی ولایت و امامت و عفاف و حجاب،برگزاری مسابقات کتابخوانی،برگزاری مسابقات ورزشی مادر و فرزند با رویکرد عفاف و حجاب،تولید محتوای رسانه ای با موضوع عفاف و حجاب،و چندین برنامه ی دیگر از جمله برنامه های هفته ی بزرگداشت عفاف و حجاب است که توسط بسیج جامعه ی زنان شهرستان سمنان و پایگاه های بسیج خواهران شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

۱۸ تا ۲۴ تیر ماه ، هفته ی بزرگداشت عفاف و حجاب با عنوان( ایران عفیف) است،که روز ۲۱ تیرماه ، روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار