حجت الاسلام اسماعیلی:

انسان وقتی از اخلاق به دور شود، ابزار دشمن و شیطان می‌شود

امام جمعه قرچک گفت: برادران خواهران آنچه در دین مبین اسلام به ما دستور داده شده همه عوامل منشاء خیرات و عامل اصلی سعادت و عاقبت بخیری بشریت است.
کد خبر: ۹۴۴۳۶۲۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهارداشت: در این هفته به صورت ویژه احساس تکلیف نسبت به این ارزش بی نظیر که منشاء جمعی فضائل است و برعکس بی عفتی و بی حجابی منشاء همه رذایل است می‌پردازیم عزیزان بزرگواران برادران خواهران آنچه در دین مبین اسلام به ما دستور داده شده همه عوامل  منشاء خیرات و عامل اصلی سعادت و عاقبت بخیری بشریت است.

وی گفت: همه آنچه که دستور داده شد به نفع انسان است اگر قدری با معرفت و بصیرت و آثار و تبعات توجه به ارزش ها مخصوصاً عفاف و حجاب را بدانیم همه خانواده ها به سرعت و اشتیاق استقبال می‌کنند کسی سر باز نمیزند اما چون نمی‌داند در چه آتشی دارد می‌سوزد و چه آثار و تبعات منفی ای شامل حال او می‌شود.

وی افزود: متاسفانه نه تنها توجهی ندارد ،رقبت نشان می‌دهد و خدای رحمان در سوره یونس آیه ۱۰۸ می‌فرماید:اگر هدایت یابند به نفع خودشون ،اگر گمراه  گردند  به زیان خودشون است، اما چه بهتر با رعایت تقوا با رعایت طهارت و پرهیز از گناه و پیشگیری از هرگونه حوادث تلخ و ناهنجاری های زندگی محبوبیت خداوند را شامل حال خودشون کنند، کسی که پاک باشد خدا با اوست.

اسماعیلی بیان کرد:  بزرگواران در بیست و یکم تیرماه دوران خفقان قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب رضاخانی رخ داد دشمن می دانست بااین حرکت می‌تواند به اهدافش برسد و یک یک خواسته های خود را عملی کند ،چون انسان وقتی شخصیتش خورد بشود ،انسان وقتی شیطانی بشود ،انسان وقتی از اخلاق به دور بشود ،این انسان غیرتش می‌میرد، عزتش می‌میرد، استقلال ندارد ،اختیار ندارد،می‌شود ابزار دشمن و ابزار شیطان.

امام جمعه قرچک تصريح کرد:  زن مسلمان و شیعه خواهران گرامی شما در این بخش میدان دار اولیه و اصلی هستید در این جهاد بزرگ باید فرهنگسازی بشود. آنقدر زنان محجبه ما و حجاب آنها و چادر آنها ارزش دارد که مراجع عظام چادر را مقدس تر از عبای پیامبر دانسته اند.

وی افزود: این جهاد بزرگ اگر نباشد این حریم حرمت ها شکسته می شود،پس همه بیاییم در این موقعیت و شرایطی که دشمن با همه وجود دسیسه اش به این است که بر ارزش ها حمله کند تا همه ی فضائل بمیرد و اگر فضائل بمیرد او به نتیجه می‌رسد، بیاییم همه‌مان دست به دست هم بدهیم در مقابل این حمله صهیونیست ها و استکبار که هدفمند هم است بایستیم، همه موظفیم ،شبکه های اجتماعی و شهروندان عزیز ،رسانه ها  و مطبوعات صاحب نظران و نخبگان قوای امنيتي  ،اطلاعاتی و قضایی همه مسئولان و مدیران فروشگاه ها آرایشگاه ها و اماکن عمومی عم از بیمارستان ها مطب ها دارو خانه ها بازار و اصناف و اتحادیه ها ،همه ما موظفیم اگر در این راه جهاد نکنیم ، نمی توانیم خود را شیعه بدانیم میتوانیم خود را پیرو اهل بیت بدانیم.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: جنگ جمل یکی از عزیزان رزمنده سوال کرد از امیرالمومنین من نگران برادرم هستم، کاش با ما میبود و شریک این پیروزی می شد حضرت فرمودند آیا دلش با ماست گفتند بله حضرت فرمودند او با ماست .

امروز آنانی که غبطه می خورند ، حسرت می خورند کاش با امیرالمومنین بودند، کاش در رکاب پیغمبر بودند کاش در رکاب حسنین،امروز هم می‌توانند شیعه عامل باشند و در میدان مبارزه با این ضد ارزش در مواجهه با نقشه‌های دشمنان و بیاییم همه با هم در این امر مهم شریک و سهیم باشیم.

امام جمعه قرچک در پایان تاکید کرد: باید رزمنده باشیم تا موجبات خوشنودی ارواح طیبه شهدا و امام را فراهم کنیم تا با اطاعت پذیری از امام امروز مقام معظم رهبری یک یک  سنگر های فرهنگی دشمن را فتح کنیم تا عاقبت به خیر گردیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار