خبرهای داغ:

"بسیج دانشجویی" پرچمدار جهاد در دانشگاه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جمع فرماندهان خواهر و برادر دانشگاه های استان سمنان گفت: امروز پرچمداری جهاد در دانشگاه برعهده بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۳۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶



به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حمید دامغانی در مجمع فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه های استات سمنان اظهار داشت: ما ظرفیت های بسیار زیادی داریم که می توانیم هم در جهاد فرهنگی موفق باشیم و هم اقتصادی، بخش عمده این ظرفیت شما جوانان مومن انقلابی هستید.
وی بیان کرد: بیش از 40 ساله این کشور مورد انواع و اقسام مختلف هجمه از سوی است ولی بااین حال در حال حرکت به جلو است.

سردار دامغانی گفت: اگر مطالبه گری شما درست نباشد دچار استبداد می‌شوید، جلوی گفتگو را مسدود نکنید. مقام معظم رهبری می فرمایند پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را زمین نگذارید. پس گوش به امر ولی باشید و خودتان را متناسب با انتظارات ایشان در بیانیه گام دوم و دیدار های دانشجویی تطبیق بدهید که بتوانید خیل عظیم دانشجویان را با خود همراه بکنید و برای سال تحصیلی اتی از الان برنامه ریزی بکنید و اختلاف سلیقه هارا کنار بگذارید.

وی افزود: مسیر تحول اقتصادی را برای مردم تبیین بکنید، یک عده بدخواه این کشور در حال نا امید کردن دولت از اقدامات مهم و سیاه نمایی و ناامید کردن مردم هستند. رهبری فرمودند به دولت کمک بکنید اما برخی دوستان انقلابی در مسیرهای اشتباه قرار گرفته اند که بایدآنان را آگاه کرده و مردم را امیدوار به آینده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار