خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه صنعت خاتم الانبیای سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

عزم راسخ سپاه پاسداران و دستگاه قضا در رفع موانع تولید

دبیر قرارگاه صنعت خاتم الانبیای سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: هیچ مانعی نباید منجر به تعطیلی تولید و بیکاری گردد و در راستای رفع موانع تولید، سپاه پاسداران و دستگاه قضا با عزم راسخ، وارد عرصه عمل شده اند.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۹۰
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین؛ رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین و اعضای قرارگاه صنعت خاتم الانبیای سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به صورت میدانی از ۲ واحد تولیدی دانش بنیان در شهر صنعتی کاسپین آبیک و ۲ شرکت تولید کننده در شهر صنعتی البرز بازدید کردند.

سرهنگ عباسی دبیر قرارگاه صنعت خاتم الانبیای سپاه استان در این بازدید بیان کرد: تولید، ضرورت امروز کشور است و استان قزوین به لحاظ دارا بودن شهرک های صنعتی یکی از قطب های تولید کشور است که بخش بزرگی از این شرکت ها با موانع متعددی مواجه هستند و همین امر سبب شد قرارگاهی با هدف رفع موانع تولید و اشتغالزایی در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین تشکیل گردد تا صنعتگران دارای مشکل را شناسایی و در جهت رفع موانع تولید آنها تلاش نماید.

دبیر قرارگاه صنعت خاتم الانبیاء سپاه استان عنوان کرد: برخی از موانعی که شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند بروکراسی پیچیده اداری و یا ترک فعل دستگاه دولتی است که در همین راستا از دستگاه قضا و دادستان تقاضا داشتیم در این بازدیدهای میدانی قرارگاه صنعت را یاری نمایند.

سرهنگ عباسی یادآور شد: تیم کارشناسی قرارگاه صنعت پیش از این بازدیدها، به صورت تخصصی از شرکت ها بازدید فنی می نماید و مشکلات انها را احصا و دسته بندی نموده و در هر بازدیدی که به صورت میدانی توسط مقامات ارشد استان صورت می گیرد، مدیران مربوط به همان موانع دعوت می شوند تا مشکلات مربوط در همان فضا با حضور مسوولان بررسی و رفع گردد که این امر موجب گردیده فاصله بین تولیدکنندگان و مسئولین بسیار کمتر گردد.

سرهنگ مهدوی منش رییس سازمان بسیج کارگری و قلیپور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان که اعضای قرارگاه صنعت خاتم الانبیاء سپاه می باشند با همراهی جمعی از مدیران ادارات استان و شهرستان ها در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار