رزمایش الی بیت المقدس 12 با رمز یاامیرالمؤمنین (ع) در تکاب آغاز شد

رزمایش الی بیت المقدس 12 با رمز یاامیرالمؤمنین (ع) در تکاب آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۱۹
|
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفت‌وگو با بسیج از تکاب، اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس 12 با هدف حفظ انسجام، اقتدار و آمادگی بسیجیان شهرستان در عرصه های دفاعی، امنیتی و امدادی در استعداد 3 گردان در تکاب برگزار می شود؛ که ۲ گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در سطح شهرستان شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس 12 با هدف حفظ انسجام و اقتدار بسیجیان شهرستان در عرصه های دفاعی، امنیتی و امدادی در استعداد ۳ گردان برگزار می شود؛ عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در مواجه با وقوع زلزله و بمباران هوایی اجرا می شود، تا آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، هلال احمر، شهرداری و اورژانس در این رزمایش ارزیابی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: نقش گردان‌های عمل کننده در مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها و تهدیدات متصور، از اهداف بعدی رزمایش در تمرینات امروز بود که محقق شد.

سرتیپی افزود: تمرین دفاع شهری شامل دفاع از مراکز طبقه بندی شده و مهم و حساس بود که در کنار این مهم کنترل معابر وصولی و برگزاری تورهای ایست بازرسی در معابر از دیگر اهداف این رزمایش بود که طی تمریناتی به آن دست یافتیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار