رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج:

نظام جبران خدمت آتش‌نشانان تدوین می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج گفت: نظام جبران خدمت آتش‌نشانان با همکاری مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر تدوین و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۳۲۰۹
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج از تدوین و اجرایی شدن نظام جبران خدمت آتش‌نشانان با همکاری مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر خبر داد و گفت: در عین حال باید طرح‌های زودبازده رفاهی نیز برای آتش‌نشانان اجرا شود.

نظام جبران خدمت آتش‌نشانان تدوین می‌شود

وی بیان کرد: نگاه ما به سازمان‌های شهرداری پژوهشی است و از سازمان‌های مختلف خواسته‌ایم که نماینده پژوهشی خود را به مرکز پژوهش‌ها معرفی کنند. در انتهای هر طرح پژوهشی یک پیشنهاد اجرایی وجود دارد تا طرح شکل عملیاتی به ‌خود گیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: طی سه سال باقی مانده از عمر شورای ششم شهر کرج برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به اندازه سازمان قطار شهری وقت می‌گذاریم. ذیل ماده ۸۴ قانون شهرداری قرار گرفتن مدیریت شهری کرج، اشتباه محرزی بوده که در گذشته اتفاق افتاده است.

اسدیان ادامه داد: این ماده موجب شد تا انجام غالب اقدامات مالی در این سازمان بدون هماهنگی با شهرداری مرکز غیرممکن شود. این موضوع همچنین موجب سلب اختیارات و محدودیت‌هایی در زمینه ردیف بودجه سازمان‌ها از جمله آتش‌نشانی شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نگاه بنگاه اقتصادی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی صحیح نیست و باید تغییر کند، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و دغدغه‌های رئیس این سازمان برای ارتقای وضعیت معیشتی نیروهای عملیاتی ستودنی است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار