جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

روستای با نشاط زمینه ساز کشور با نشاط است/ طرح آبادگران روستا در قالب بسیج سازندگی در روستاهای استان اجرا می شود

سردار کریمیان با اشاره به اجرای طرح آبادگران روستا در قالب بسیج سازندگی در روستاهای استان، گفت: وجود یک روستای با نشاط زمینه ساز کشوری با نشاط خواهد شد و برنامه ریزی صورت گرفته در حاکمیت برای تحقق این هدف است.
کد خبر: ۹۴۴۳۰۸۳
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، عصر امروز(۱۵ تیر) در آئین تجلیل ار دهیاران برتر و همایش سراسری دهیاران برتر این استان، اظهار کرد: تمام تلاش دستگاه های دولتی و حاکمیتی خوش آیند سازی و ایجاد امنیت در روستاها در راستای توسعه کشور است.

 

سردار« قدرت الله کریمیان»  با بیان اینکه وجود یک روستای با نشاط زمینه ساز کشوری با نشاط خواهد شد و برنامه ریزی صورت گرفته در حاکمیت برای تحقق این هدف است، گفت: استاندار ایلام فردی تلاشگر است که حتی در روزهای تعطیل با گسیل مجموعه همکاران خود  رونق و شکوفایی روستاها را دنبال می کند.

 

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه استان ایلام همزمان با کل کشور بر مبنای تفاهم نامه هایی که با ادارات مطبوع و بسیاری از نهادها در استان و حتی کشور داشته است، توانسته که عملکرد خوبی داشته باشد و چشم اندازها را دست یافتنی کند.

 

سردار کریمیان گفت: از برنامه های بسیج سازندگی سپاه مشارکت با اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، امور آب، سازمان گردشگری و صنایع دستی و دهیاری ها در طرحهایی بوده که در قالب طرح آبادگران روستا انجام می شود.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: با هماهنگی و همفکری با پایگاه‌های مقاومت، دهیاری ها، شوراهای روستا، خیرین روستا و کسانی که می توانند به آبادکردن روستا کمک کنند، تفاهم نامه ای را امضا کردند که انشاالله در آینده روزهای خوبی را برای روستاها رقم خواهد زد.

 

وی بیان کرد: رویکرد جدید سپاه در سنوات گذشته بر مبنای رفع مشکل آب در روستاها چه در حوزه آب آشامیدنی و چه در حوزه آب کشاورزی بوده است و اقداماتی به صورت مشارکتی با نهادها و سازمان‌ها انجام گرفته است.

ارسال نظرات