مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

افزایش کیفیت تولیدات داخل، موجب قطع وابستگی به خارج از کشور می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: هرچه کیفیت محصولات تولیدی افزایش یابد، وابستگی کشور به خارج قطع شده و اقتصاد مقاومتی و هویت ملی ما در سایه تلاش کارگران، صنعتگران و تولیدکنندگان جلوه گر می شود.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۹۳
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز امروز در سفر یک روزه به ساوجبلاغ و بازدید از دو مجموعه تولید قطعات خودرو با تأکید بر لزوم استفاده از نیروهای تخصصی تحصیل کرده و فارغ التحصیل دانشگاهی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اولویت واحدهای تولیدی و صنعتی باید جذب نیروی انسانی بومی و استفاده از ظرفیت نیروی کار متخصص دانشگاهی باشد.

افزایش کیفیت تولیدات داخل، موجب قطع وابستگی به خارج از کشور می شود

وی مطرح کرد: بر اساس هماهنگی که با دانشگاه های استان البرز در خصوص معرفی نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهی و جذب و بکارگیری آن ها در مجموعه های تولیدی و واحدهای صنعتی استان البرز صورت گرفته، مقرر شد واحدهای تولیدی نیز برای تأمین نیروی انسانی متخصص از ظرفیت های استانی و شهرستانی بهره گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز عنوان کرد: کارگران و تولیدکنندگان پیشانی توسعه همه جانبه کشور هستند و اتکا به تولید داخل، عدم وابستگی به واردات در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی و تلاش شبانه روزی کارگران به تولیدکنندگان و صنعتگران وابسته است.

دارایی با اشاره به ارتقای کیفیت تولید و افزایش بهره وری واحدهای صنعتی و تولیدی در بخش های مختلف در سالیان اخیر گفت: با همت و تلاش نیروهای متخصص بومی و دانش بنیان کشور، شاهد رونق تولیدات داخلی در سال های اخیر بوده ایم. هرچه بر کیفیت محصولات تولیدی افزوده شود، وابستگی کشور به خارج قطع شده و اقتصاد مقاومتی و هویت ملی ما در سایه تلاش های کارگران، صنعتگران و تولیدکنندگان جلوه گر خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار