خبرهای داغ:

تلاش مخابرات در راستای حل مشکلات مخابراتی و ارتباطی روستا‌های بخش بیارجمند شاهرود

شاهرود_مدیر مخابرات شهرستان شاهرود، در دیدار با اهالی روستا‌های بخش بیارجمند منطقه خارتوران، از تلاش حداکثری مخابرات در راستای حل مشکلات ارتباطی این روستا‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۴۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

تلاش مخابرات در راستای حل مشکلات مخابراتی و ارتباطی روستا‌های بخش بیارجمند شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندار ویژه شاهرود به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، در روستا‌های سلمرود، گرماب پایین، ابوالحسنی، درازاب، فرینو، کلاغ زیلی، تلخاب، حجاج و توچال، از توابع بخش بیارجمند شهرستان شاهرود حضور یافته و از نزدیک در جریان طرح‌ها و اقدامات توسعه‌ای و مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.
مهدی سعدی مدیر مخابرات شهرستان که در این دیدار فرماندار ویژه شهرستان شاهرود را همراهی می‌کرد، اعلام کرد: توجه ویژه مخابرات منطقه سمنان به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت ارتباطی و مخابراتی به روستا‌های استان می‌باشد.
در دیداری که با اهالی این روستا‌ها انجام شد، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود گزارشی از شاخص‌های مخابراتی و ارتباطی و همچنین اقدامات مخابرات استان ارائه داد.
در این نشست‌ها، اعضای شورا و اهالی روستا‌های بخش بیارجمند شاهرود، موارد و مشکلات مخابراتی و ارتباطی این روستا‌ها را مطرح کردند و سعدی ضمن پاسخگویی، عنوان کرد: مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در راستای حل مسائل عنوان شده به کار خواهد بست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار