مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه فراشبند:

حقوق بشر دستاویز آمریکا جهت تحمیل عقاید پلیدش بر علیه ملت‌ها و دولت هاست

مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه فراشبند گفت: حقوق بشر دستاویزی برای امریکا جهت تحمیل عقاید پلید خودشان بر علیه ملت‌ها و دولت هاست.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۴۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، برنامه روشنگری و بصیرتی با حضور پرسنل سپاه ناحیه فراشبند در محل نمارخانه فاطمه اازهرا ( س)برگزار شد .

حجه الاسلام قدرت الله پورغلامی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت :درهفته حقوق بشر امریکایی ، لازم است چهره کریه امریکا و نظام سلطه و استکبار برای جامعه و مردم شناسانده شود .


مسوول نمایندگی خاطرنشان کرد : زمانی که اعلامیه حقوق بشر توسط استکبار برای بشریت به تصویب رسید ، حقوق طبیعی انسانها کنار گذاشته شد

پورغلامی تصریح کرد: حقوق بشر ، متشکل از ۳۰ تا ماده و بند می باشد که ، آزادی عقیده ، آزادی بیان ، دین ، مذهب ، فرهنگ ، هنر و ... را شامل می شود.

وی به حقوق بشر از دیدگاه آمریکاییها اشاره نمود و گفت : هر کشوری که داعیه استقلال و عزتمند بودن را داشته باشد و زیر بار افکار آمریکا نرود آن کشور حقوق بشر را رعایت نکرده است .

مسوول نمایندگی گریزی به خصایص و صفات درونی انسانها زد و گفت : صدق الحدیث یکی از خصوصیات بارز انسانها می باشد که انسان باید صحت و سقم مطالب را بسنجد و سپس ان را بیان کند و مخصوصا در فضای مجازی انتشار مطالب کذب و منکرات گناه است .

پورغلامی سپس به صدق الناس اشاره کرد و بیان داشت : اگر در جامعه مسوولین با مردم صادق باشند و واقعیت جامعه را رو راست برای مردم بیان کنند ، خیلی از مشکلات حل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار