رشد 142 درصدی آموزش های هلال احمر استان زنجان

زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال آموزش های هلال احمر در سطح استان بیش از 142 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافت.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۴۷
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛دکتر سید قاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی عموم شهروندان  از این مهم هستیم.

رشد 142 درصدی آموزش های هلال احمر استان زنجان

 

وی تاکید کرد: به همین منظور در سه ماهه نخست امسال 6 هزار و 222 نفر از آموزش های جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب 193 دوره بهره مند شده اند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تعداد در سه ماهه نخست سال گذشته 2 هزار و 564 نفر در قالب 152 دوره آموزشی بود.

 

موسوی خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سالجاری آموزش های جمعیت هلال احمر استان در سطح  در سطح شهرها، روستاها، دستگاه های اجرایی، مراکز نظامی، انتظامی و خانه های هلال به رشد بیش از 142 درصدی رسیده است.

 

وی ادامه داد: دوره آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات، کمک های اولیه و آموزش های تخصصی به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان، کارکنان دستگاه های اجرایی، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوانان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان با قوت بیشتری ادامه دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراگیران پس از گذراندن این دوره ها به آموزش کمک های اولیه 22 ساعته و آموزش همگانی هشت ساعته هدایت می شوند تا از آموزش های تخصصی نیز بهره مند شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از ارائه این آموزش ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج  فعالیت های آموزشی برای مخاطبان است.

 

به گفته موسوی، برای همه این فراگیران گواهینامه  صادر می شود و این آموزش ها در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرم دره، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری نسبت به گذشته ادامه دارد.

 

موسوی یادآوری کرد: علاقمندان برای بهره مندی از آموزش های رایگاه هلال احمر می توانند با مراجعه به خانه های هلال در سطح شهرها و روستاها، محلات، مساجد، ادارات، دهیاری ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این علاقمندان به فراگیری آموزش های هلال احمر می توانند با مراجعه به واحد آموزش شعب هلال احمر در شهرستان ها ثبت نام کرده،  و وارد دوره های آموزشی شوند.

ارسال نظرات