غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای دهلران بمناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی

به مناسبت گرامیداشت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۲۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی (۶ تا ۱۲ تیرماه )  گلزار شهدای دهلران با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندار ویژه، سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه، کارکنان سپاه و بسیجیان و دیگر مسئولان شهرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

در این مراسم امام جمعه دهلران با تسلیت شهادت دکتر بهشتی گفت:حقوق بشر آمریکایی معنایی ندارد و این را همه متوجه شده اند.

 

حجت الاسلام موسوی جنایات آمریکا را یاد آور و افزود:جنایات آمریکا هیچگاه از ذهن ملت ما فراموش نمی شود.

 

سرهنگ مرغزاری حقوق بشر آمریکایی را محکوم کرد و گفت:حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیس وآمریکای جنایتکار که بیشترین داعیه را بر حفظ حقوق بشر دارد از واژه حقوق بشر به عنوان ابزار و حربه‌ای برای سرکوب بشریّت و پیشبرد اهداف شوم و زیاده‌خواهانه خود در طول سالیان متمادی استفاده برده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه در ادامه افزود:جنگ تحمیلی، ترور ها، کشتار مردم بی‌گناه، تحریم وتحت فشار قرار دادن مردم کشورها،ایجاد ناامنی، دخالت و کودتا در کشورهای مختلف و ایجاد گروهک‌های تروریستی، همه نمونه‌هایی از نقض حقوق بشر آمریکایی در پشت نقاب تبلیغاتی احترام به حقوق انسان ها است..

 

فرماندار ویژه دهلران نیز با تسلیت شهادت دکتر بهشتی و یارانش جنایات امریکا را محکوم و گفت: حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست و این امری ثابت شده است.

 

صادقی افزود:در راستای مصوبات شورای فرهنگ ایثار و شهادت دراستان با همکاری سپاه و شهرداری دهلران و بنیاد حفظ آثار استان کار باغ موزه شهرستان شروع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار