در مراسمی؛

تقدیر و تجلیل از فعالیت های جهادی کلینیک تخصصی حقوقی جهادی محبان الرضا(ع) انجام شد

در مراسمی تقدیر و تجلیل از فعالیت های جهادی کلینیک تخصصی و حقوقی محبان الرضا(ع) سپاه ناحیه امام حسین(ع) با حضور سرهنگ عزیز نوری کهریز معاون تربیت و آموزش بسیج حقوقدانان سازمان بسیج انجام شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۵۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در مراسمی تقدیر و تجلیل از فعالیت های جهادی کلینیک تخصصی و حقوقی محبان الرضا(ع) سپاه ناحیه امام حسین(ع) با حضور سرهنگ عزیز نوری کهریز معاون تربیت و آموزش بسیج حقوقدانان سازمان بسیج انجام شد.

نوری کهریز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تجربیات ارزشمند  تخصصی حقوقی جهادی این مجموعه در آینده نزدیک به عنوان الگو به سایر گروه های تخصصی حقوقی جهادی در سراسر کشور منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز ظرفیت های خوبی در سراسر کشور در حوزه حقوقدانان ،قضات و مشاوران با اهداف خیر خواهانه در جهت رفع مشکلات حقوقی مردم به صورت تخصصی و جهادی نقش آفرینی می کنند.

نوری کهریز با اشاره به اهداف عملیاتی این مجموعه افزود: سازمان بسیج حقوقدانان نهضت آموزش همگانی حقوق برای آحاد مردم را  دستور کاراصلی خود قرارداده است تا مردم با تکالیف و حقوق قانونی خود آشنا بشوند که این در کاهش مراجعات مردم و تشکیل پرونده های حقوقی و کیفری نقش تعیین کننده دارد.

وی اضافه کرد: در این آموزش همگانی ظرفیت و بستر مساجد محله به ویژه نیروهای بسیجی مورد توجه قرار می گیرد و در هر حوزه بسیج یک حوق یار شروع به فعالیت خواهد کرد و در بسیج حقوقدانان کشور با آموزش تخصصی این حقوق یار شبکه حقوقی یاران بسیجی را فعال خواهیم کرد.

نوری کهریز خاطر نشان کرد: مراجعه گسترده مردم به کلینک ها ی حقوقی و دریافت مشاوره های تخصصی در کاهش طلاق تاثیر گذار بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: گروه های تخصصی حقوقی جهادی توجه ویژه ای به خانواده های زندانیان  و آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات زهرا ثابت مسئول گروه جهادی حقوقی نخصصی محبان الرضا(ع) تقدیر شد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار